TVR musiał zrezygnować z dużych okrągłych reflektorów, aby nadać Cerberze bardziej nowoczesny wygląd na XXI wiek, co udało mu się osiągnąć dzięki liftingowi w 2000 roku dla modelu z 1996 roku.
Choć brytyjski producent samochodów był wciąż niezależny w 2000 roku, zdecydował się na wprowadzenie odświeżonej wersji Cerbery, poprawiając wygląd pojazdu. Jednak podczas gdy dział projektowy pracował nad samochodem, dział inżynieryjny był bardziej zajęty innymi kwestiami niż poprawa silników.
Najbardziej zauważalną różnicą między modelem z 1996 a 2000 roku była przednia część. TVR zrezygnował z klasycznych okrągłych reflektorów otoczonych chromowanym pierścieniem. Zamiast tego wprowadził trzy wloty powietrza po każdej stronie: jeden dla świateł mijania, jeden dla świateł drogowych i trzeci dla kierunkowskazów. Pomysł zaczerpnięto z modelu Tuscan, ale lampy zostały przearanżowane. Przebudowany zderzak ozdobiony był światłami przeciwmgielnymi.
Wewnątrz znajdował się ten sam nietypowy wystrój co w modelu z 1997 roku. Nadal miał ten sam wentyl pod kierownicą, flanked by zegar i wskaźnik paliwa. Na desce rozdzielczej znalazł się odtwarzacz CD, obok głównego panelu wskaźników. TVR upierał się przy zastosowaniu osobnych przycisków do wycieraczek, spryskiwacza, klaksonu i świateł na kierownicy. Jedyny dźwigienka, jaką zaoferowano, była do kierunkowskazów, a znajdowała się po prawej stronie.