Zamiast tworzyć atrakcyjny samochód dostępny dla każdego, firma TVR skupiła się na produkcji wyjątkowej, limitowanej edycji auta. I udało im się to z modelem TVR Sagaris.
TVR Sagaris zadebiutował w 2003 roku na targach motoryzacyjnych MPH03 jako samochód sportowy produkowany przez brytyjskiego producenta TVR.
Choć model przedprodukcyjny zaprezentowano w 2004 roku na Birmingham Motor Show, ostateczna wersja Sagaris trafiła do sprzedaży w 2005 roku.
Opierając się na modelu TVR 350T, ogólny kształt był do siebie zbliżony, jednak nadwozie Sagaris było szersze i niższe.
Poza licznymi otworami wentylacyjnymi zaprojektowanymi tak, aby samochód mógł jeździć przez długie godziny bez dodatkowych systemów chłodzenia, Sagaris miał termostatycznie kontrolowane regulowane kratki wentylacyjne na masce.
Dość nietypowy, Sagaris miał asymetryczny wygląd, z dachem nad stroną kierowcy uniesionym, aby zrobić miejsce na kask. TVR Sagaris miał agresywny wygląd, który wręcz krzyczał o mocy, nawet gdy był zaparkowany.
Sercem Sagaris był silnik o pojemności 4.0 litrów z naturalnym zassaniem, rozwijający moc 406 KM. Niezwykle mocny silnik i lekki włókno węglowe sprawiły, że mały Sagaris stał się prawdziwym rakietą drogową.