TVR zaprezentowało ulepszoną wersję S modelu Tuscan na Targach Motoryzacyjnych w Birmingham, dowodząc, że brytyjski samochód sportowy ma się dobrze.
Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas wyścigów Tuscan Challenge, TVR wprowadziło kilka istotnych zmian w wersji produkcyjnej. Zastosowano zmienioną geometrię podwozia, co zmniejszyło efekt podskakiwania i poprawiło trzymanie drogi. Zaprojektowany z myślą o dynamicznej jeździe i jako auto na tor, producent zamontował z przodu hamulce tarczowe o średnicy 322 mm (12.6″) oraz 298 mm (11.7″) z tyłu. Usztywnione zawieszenie również sprzyjało szybkim zakrętom, chociaż negatywnie wpływało na komfort podczas jazdy po zwykłych drogach.
TVR pracowało nad nadwoziem, aby zmniejszyć opór powietrza i poprawić siłę docisku. Z przodu znalazł się splitter pod noskiem samochodu. Cztery reflektory z nadkoli były przykryte przezroczystymi osłonami i wyposażone w żarówki HID. Kolejną istotną modyfikacją była tylna część auta, gdzie inżynierowie TVR czerpali inspirację z doświadczeń LeMans. Podnieśli klapę bagażnika, kończąc ją w kształcie ogona kaczki. Dolna część nadwozia została również aerodynamicznie ukształtowana, aby poprawić przepływ powietrza.
Wewnątrz producent zainstalował wyścigową kierownicę Momo przed zestawem wskaźników z białymi tarczkami. TVR umieściło sportowe fotele kubełkowe, jednak wiedziało, że przyszły właściciel wymieni je na fotele wyścigowe na specjalne okazje.