VAUXHALL Antara 2007-2010

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

VAUXHALL Antara 2007-2010

Przejdź do galerii zdjęćVAUXHALL Antara 2007-2010

Vauxhall Antara to kompaktowy SUV, który produkowany był w latach 2006-2015, dzielący większość podzespołów i napędów z Chevroletem Captiva.

Podobnie jak jego bliźniak, Opel Antara, crossover zbudowany był na platformie Theta i oferował miejsce dla 5 osób, podczas gdy Chevrolet Captiva pomieścił nawet 7 pasażerów.

Model sprzedawano pod różnymi nazwami w zależności od rynku, na przykład jako Opel Antara w Europie, Holden Captiva MaXX w Australii i Nowej Zelandii oraz Saturn Vue w Kanadzie i USA.

Ostateczna wersja, przypominająca Opel Antara GTC Concept zaprezentowany na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2005 roku, charakteryzowała się stylowym i sportowym wyglądem zewnętrznym.

Wnętrze, z kierowcą w centrum uwagi, było praktyczne i estetyczne, a jego design zbliżał się do bardziej luksusowego sedana. W kabinie wyróżniały się duże, okrągłe nawiewy powietrza oraz charakterystyczny uchwyt hamulca ręcznego.

Nowa Antara oferowała przestronną kabinę z dużą ilością miejsca na nogi i głowę dla wszystkich pasażerów. Bagażnik miał przyzwoitą pojemność wynoszącą 370 litrów, 865 litrów po złożeniu tylnej kanapy i aż 1420 litrów przy załadunku do sufitu.

Bezpieczeństwo było również priorytetem – pojazd wyposażony był w poduszki powietrzne z przodu i z boku, poduszki kurtynowe, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, zagłówki, a także ograniczniki siły zapięcia pasów i napinacze.

Vauxhall Antara dostępna była w trzech wersjach wyposażeniowych: E, S oraz flagowej SE.

Podstawowa wersja Antara oferowała napęd na cztery koła, ESP, klimatyzację, światła przeciwmgielne oraz 17-calowe felgi. W wersji S klienci otrzymywali elektroniczną klimatyzację, podgrzewane przednie siedzenia, komputer pokładowy, tempomat, środkowy podłokietnik tylnej kanapy, 18-calowe felgi, automatyczne światła i wycieraczki, a także chromowane klamki drzwiowe.

Najwyższa wersja SE oferowała skórzaną tapicerkę, łączność Bluetooth, reflektory ksenonowe, czujniki parkowania, system monitorowania ciśnienia w oponach, lusterka boczne z elektrochromatycznym przyciemnieniem oraz system nawigacji satelitarnej oparty na DVD.

To dylemat, z którym co roku boryka się tysiące nabywców samochodów – chcą stylu i praktyczności samochodu terenowego, ale nie mogą uzasadnić kompromisów związanych z dynamiką, ekonomią i osiągami dużego samochodu terenowego. Teraz Vauxhall może zaoferować pojazd, który spełnia wszystkie ich potrzeby – stylowy Vauxhall Antara. Technicznie zaawansowany pięcioosobowy samochód łączy dynamiczny, elegancki design z inteligentnym napędem na cztery koła, wysokim poziomem elastyczności, przestronnym wnętrzem, podwyższoną pozycją za kierownicą oraz sprytnymi funkcjami, takimi jak „Flex-Fix”.

Vauxhall Antara jest dostępna z dwoma silnikami zamontowanymi poprzecznie, z czterema zaworami na cylinder – benzynowym i diesla. Silnik podstawowy to 2,4-litrowy, 140-konny silnik benzynowy z dwoma wałkami rozrządu i wałem kompensacyjnym, który zapewnia płynność i wysoką kulturę pracy. Większość nabywców w tym segmencie preferuje jednak silniki diesla, więc Vauxhall spodziewa się, że 150-konny, 2,0-litrowy silnik turbo-diesel na wspólnej szynie będzie liderem sprzedaży, osiągającym ponad 90 procent sprzedaży.

Oba silniki są połączone z inteligentnym aktywnym systemem napędu na cztery koła, który łączy zalety napędu na przednie koła – takie jak oszczędność paliwa, przewidywalne prowadzenie i zwiększona dynamika jazdy – z przyczepnością i bezpieczeństwem stałego napędu na cztery koła, gdy jest to konieczne.

Ten innowacyjny system posiada elektronicznie sterowany elektrohydrauliczny dyferencjał, który zapewnia optymalne rozdzielenie momentu obrotowego między przednią a tylną osią w każdych warunkach. Napęd jest w pełni zintegrowany z systemami ABS i ESP, co zwiększa kontrolę nad pojazdem i bezpieczeństwo czynne.

Kompletne standardowe wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa obejmuje przednie poduszki powietrzne, boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu, poduszki powietrzne w zasłonach dla przednich i zewnętrznych tylnych siedzeń oraz zoptymalizowaną pod kątem zderzeń konstrukcję z czterema ścieżkami obciążenia. Inne funkcje bezpieczeństwa obejmują trzypunkowe pasy bezpieczeństwa oraz zagłówki dla wszystkich pięciu miejsc. Fotele przednie są wyposażone w napięcie pasów bezpieczeństwa i ograniczniki siły pasa. Zewnętrzne tylne siedzenia mają mocowania ISOFIX do szybkiego i bezpiecznego montażu fotelików dziecięcych.

Stylowy wygląd Vauxhall Antara, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, jest dopełniony wysoką jakością, co sprawia, że właściciele większych samochodów terenowych będą mogli zmniejszyć rozmiar do Antara, nie czując się oszukanymi.

W rzeczywistości cena i wyposażenie Vauxhall Antara sprawią, że nabywcy poczują się wręcz zadowoleni, ponieważ otrzymują luksusy, które jako opcje w innych SUV-ach kosztowałyby tysiące.

Podstawowa wersja E zaczyna się od nieco poniżej 20 000 funtów, ale obejmuje napęd na cztery koła, ESP, dobrej jakości system kontroli, klimatyzację, alarm, przednie światła przeciwmgielne oraz 17-calowe felgi aluminiowe. Wersje z silnikiem diesla mają nawet samopoziomujące zawieszenie oraz program stabilizacji przyczepy, który automatycznie kalibruje ESP w celu ułatwienia holowania.

W wyższej wersji S zyskuje się Elektroniczną Klimatyzację, podgrzewane fotele przednie, komputer pokładowy, tempomat, środkowy podłokietnik tylnej kanapy, chłodną skrytkę w schowku, 18-calowe felgi oraz automatyczne reflektory i wycieraczki oraz chromowane klamki drzwi.

Flagowa wersja SE jest w pełni wyposażona w tego typu sprzęt. Znajduje się tu system nawigacji satelitarnej oparty na DVD z sześcioma zmianami CD, skórzane obicia siedzeń i drzwi, system Bluetooth do telefonów komórkowych, reflektory ksenonowe, elektrochromatyczne przyciemniane lusterka wsteczne oraz czujniki ciśnienia w oponach i czujniki odległości do parkowania.

Dzięki temu poziomowi wyposażenia standardowego, nie ma wiele do dodania do listy opcji. Metaliczny lakier to dodatkowe 400 funtów, ale innowacyjny system FlexFix ma szansę na przyciągnięcie uwagi, gdy będzie dostępny na początku 2008 roku.

Dzięki FlexFix transport rowerów staje się bardzo prosty. Zamiast montować uchwyt na rowery na ballu holowniczym lub dachu, Flex-Fix po prostu wysuwa się z tylnego zderzaka i jest gotowy do użycia. Żadne części nie muszą być przechowywane w garażu lub na strychu, a do montażu nie są potrzebne narzędzia. Co więcej, za zaledwie 475 funtów kosztuje tylko nieco więcej niż konwencjonalne uchwyty na rowery.

Zintegrowany uchwyt może pomieścić do dwóch rowerów, chowa się prawie niewidocznie w tylnym zderzaku i można go łatwo wysunąć jak szufladę. Dźwignia odblokowująca uchwyt Flex-Fix znajduje się bezpośrednio na krawędzi wnęki bagażowej, co zapewnia łatwy dostęp, nawet gdy bagażnik jest pełny.

Pomimo tych innowacji oraz premium odczuć i stylowego wyglądu Vauxhall Antara, cena została ustalona tak, aby konkurować z głównymi rywalami, z cenami zaczynającymi się od 19 995 funtów.

Design

Design nowego Vauxhall Antara jest wyraźnie związany z koncepcyjnym modelem Antara GTC (Gran Turismo Crossover), który był gwiazdą Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2005 roku. Język designu tego off-roadowego coupe znajduje swoje odzwierciedlenie w wersji produkcyjnej.

Na pierwszy rzut oka wyróżniający się charakter designu Vauxhall Antara ma mocne kontrasty. Podczas gdy dolna część wyraźnie pokazuje solidny charakter nowego SUV-a, wyraziste linie nadwozia mają sportowy, muskularny wygląd. To zdecydowanie daleko od kanciastego, użytkowego 4×4, które wcześniej widziano w tej klasie.

Projektanci wizualizowali Vauxhall Antara jako wszechstronny pojazd, który jest zarówno dynamiczny, jak i komfortowy podczas długich podróży. Starannie wykonane detale, takie jak zgarbienie na masce i kratce, pewnie podkreślają wysoką jakość i tożsamość marki samochodu.

Dzięki kompaktowym wymiarom (dł. x szer. x wys.: 4575 x 1850 x 1704 milimetrów), crossover zajmuje nieco więcej miejsca niż średniej wielkości samochód osobowy, taki jak Astra kombi (4515x1753x1496), co ułatwia parkowanie w ciasnych miejscach.

Sportowa, opadająca linia dachu również nawiązuje do dynamicznego designu koncepcyjnego modelu Antara GTC, który zdobył tytuł „Koncepcji Roku” w 2005 roku w magazynie Autocar. Z sportowym opadem sylwetka zwęża się w eleganckie wloty powietrza po bokach. Te ekscytujące akcenty boczne wkomponowują się w linie prowadzone przez belki dachowe i boczne okna.

Ten wygląd kontynuuje się w tylnej części Vauxhall Antara. Uderzający chromowany poprzeczny pasek nie tylko wzmacnia stylowy wygląd, ale także podkreśla szerokość i stabilność pojazdu. To zaznaczone przez duże zakrzywione tylne okno, które ma bezramowe dopasowane szkło sięgające do słupka D – cecha projektowa, która również poprawia widoczność z tyłu i wpuszcza dużo światła do wnętrza. Na koniec, duże trójwymiarowe tylne światła umieszczone pod kątem sprawiają, że Antara jest nie do pomylenia z tyłu. Wkomponowane w linię barku, tworzą płynne przejście do profilu Vauxhall Antara.

Wnętrze: Wszechstronne i komfortowe

Wchodząc do Vauxhall Antara, poczujesz przyjemną zmianę w porównaniu do niektórych tanio wyglądających i ciasnych wnętrz oferowanych przez inne samochody w segmencie małych samochodów terenowych.

Wnętrze wnosi nowe poziomy stylu i jakości do klasy. Wyprofilowane fotele odzwierciedlają dynamiczny charakter Vauxhall Antara, a wszystkie instrumenty i elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i jasno ułożone.

Wyróżniające się cechy wnętrza to trzy duże okrągłe wentylacje powietrza na konsoli centralnej oraz wyraźnie ukształtowana ręczna hamulca w kształcie uchwytu.

I to nie tylko jakość i stylowy wygląd zadowoli nabywców. Liczne schowki oraz wiele sprytnych i praktycznych funkcji sprawiają, że codzienne życie z samochodem staje się przyjemnością.

Wysoka pozycja siedzenia i duże przeszklone powierzchnie tworzą prawdziwe poczucie przestronności, a Antara nie tylko wydaje się przestronna: wymiary potwierdzają, że pasażerowie cieszą się dużą ilością miejsca. Na przykład, z 933 milimetrami miejsca na nogi z tyłu, Vauxhall Antara znajduje się na szczycie swojego segmentu.

Po umieszczeniu pokrywy bagażnika Antara oferuje 370 litrów przestrzeni bagażowej. Pojemność ładunkowa wzrasta do 865 litrów po złożeniu tylnej kanapy i aż do 1420 litrów, gdy ładunek jest umieszczony aż do sufitu. Oparcie tylnej kanapy można podzielić w proporcji 60:40 i złożyć.

Skrzynka do przechowywania pod podłogą ładunkową zapewnia praktyczną organizację przestrzeni bagażowej, podobnie jak opcjonalny system FlexOrganiser, znany już z modeli Astra i Vectra. Siatki, przegrody, pręty i haki można zamontować na dwóch szynach na obu bocznych ścianach bagażnika Vauxhall Antara, co pozwala na podział bagażnika na różne sekcje, aby chronić ładunek przed przesuwaniem się lub uszkodzeniem podczas podróży.

Jednak projektanci nie skupili się tylko na bagażniku, gdy rozważali miejsce do przechowywania w nowym modelu. Antara ma liczne schowki i pudełka w całym wnętrzu, w tym szufladę pod siedzeniem pasażera, uchwyt na okulary przeciwsłoneczne w podsufitce, siatki na oparciach przednich siedzeń, uchwyt na bilet parkingowy po prawej stronie kierownicy, siatkę na konsoli centralnej, schowki w centralnych podłokietnikach z przodu i z tyłu oraz pudełka do przechowywania wokół tylnej osi w bagażniku.

Zintegrowany tylni uchwyt Flex-Fix oferuje niezrównaną praktyczność, która stała się znakiem towarowym Vauxhall i jest szczególnie ważna w tym segmencie. Flex-Fix ma potencjał, aby ustanowić nowy standard w elastycznym transporcie zewnętrznym, podobnie jak „Flex7” w Zafirze w przypadku systemów siedzeń wewnętrznych. W typowym stylu Vauxhall, jego pełna funkcjonalność onboard eliminuje potrzebę uciążliwego montażu, demontażu lub przechowywania części. Flex-Fix jest również dostępny w nowym Corsie i jako opcja dla Vauxhall Antara. Chowa się prawie niewidocznie pod tylnym zderzakiem i można go łatwo wysunąć, aby przewieźć do dwóch rowerów.

Aby zapewnić rozrywkę onboard, Antara jest wyposażona w standardowe radio CD MP3 z siedmioma głośnikami, zdalnymi kontrolami na kierownicy oraz anteną dachową, która zapewnia doskonały odbiór radia. System nawigacji DVD 100, który jest standardem w Vauxhall Antara SE, ma duży siedmiocalowy kolorowy wyświetlacz informacji oraz połączenie Bluetooth dla telefonu komórkowego.

Podwozie: Prowadzenie jak samochód osobowy i przyczepność napędu na cztery koła

Dzięki zwinności, precyzyjnemu układowi kierowniczemu zależnemu od prędkości oraz sztywnej konstrukcji, Antara jest wyraźnie zaprojektowana jako dynamiczny pojazd drogowy z możliwościami off-roadowymi.

Zawieszenie McPherson z przodu i czterowahaczowe z tyłu zapewniają wysokiej jakości koncepcję podwozia podobną do modeli Vauxhall Vectra i Signum.

Przednie kolumny są zamontowane na wysoko sztywnej ramie pomocniczej, która gwarantuje precyzyjne ustawienie kół i rekompensuje obciążenia boczne.

Kompaktowa tylna oś z czterema wahaczami wykorzystuje trzy poprzeczne i jeden podłużny wahacz do umiejscowienia tylnych kół. Ta niezależna konstrukcja pozwala na optymalizację kąta pochylenia tylnych kół, a w porównaniu do bardziej tradycyjnej osi belkowej, efektem jest bardziej kontrolowana jazda.

Wszystkie wersje z silnikiem diesla są również wyposażone w urządzenie samopoziomujące. Zamiast tradycyjnych amortyzatorów, zainstalowany jest system regulacji z pompą zintegrowaną z amortyzatorami, zbiornikiem, czujnikiem, mechanizmem sterującym i tłumikiem zamontowanym na obu tylnych kołach, który automatycznie dostosowuje Vauxhall Antara do obciążeń i przyczep.

Nabywcy, którzy zdecydują się na fabryczne wyposażenie do holowania, odkryją również, że Antara inteligentnie rozpozna, gdy przyczepa jest podłączona, i automatycznie skalibruje system ESP, aby zrekompensować. Czujnik kątowy natychmiast wykrywa wszelkie tendencje do poślizgu w połączeniu samochód-przyczepa i automatycznie stabilizuje je ponownie poprzez interwencję hamulca lub zamknięcie przepustnicy.

Vauxhall Antara E jest standardowo wyposażona w 17-calowe felgi aluminiowe (z oponami 235/60 R17), a najwyższe wersje S i SE mają 18-calowe felgi (z 235/55 R18). System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) jest standardowy w wersji SE i monitoruje za pomocą czujników przy każdym zaworze oraz aktywuje sygnał ostrzegawczy na wyświetlaczu informacji, gdy straci więcej niż 0,3 bara.

Inteligentny aktywny napęd na cztery koła w Vauxhall Antara łączy zalety napędu przedniego – takie jak niskie zużycie paliwa i łatwe manewrowanie – z zaletami napędu na cztery koła. W normalnych warunkach Antara jest czysto samochodem z napędem na przednie koła. Jednak moc może być szybko i płynnie rozdzielana między przednią a tylną osią w proporcji do 50:50, gdy zajdzie taka potrzeba. Kluczowym elementem tej funkcji jest elektronicznie sterowany elektrohydrauliczny dyferencjał na tylnej osi. System napędu na cztery koła jest kompaktowy, lekki i w pełni zintegrowany z systemami ABS i ESP. Aby skutecznie izolować nadwozie od silnika, Antara ma złożony, czteropunktowy łożysko wahadłowe w osi neutralnej. Dzięki temu mocowaniu Oś Neutralnego Momentu (NTA) waga silnika jest podtrzymywana przez łożyska umieszczone po lewej i prawej stronie jego dynamicznej osi obrotu. To mocowanie redukuje wibracje i hałas, szczególnie podczas pracy silnika na biegu jałowym.

Vauxhall wraca do segmentu napędu na cztery koła

Tradycyjnie segment off-roadowy składał się z pojazdów zaspokajających konkretne potrzeby. Niewielu ludzi tolerowało bykomompromisy związane z dynamiką i wysokim zużyciem paliwa w samochodach terenowych sprzed lat 80-tych, tylko ze względu na modę lub okazjonalne wykorzystanie.

Od tego czasu jednak seria 'zabawy i mody’ SUV-ów oraz postępy technologiczne przyniosły napęd na cztery koła nowemu pokoleniu nabywców. Jednym z pierwszych był Frontera. Zaprezentowany w 1991 roku Frontera był jednym z pierwszych modeli SUV w historii i przez wiele lat dominował w swoim segmencie w Wielkiej Brytanii i Europie.

W przeciwieństwie do nowego Antara, który ma jednolitą konstrukcję typu unibody typową dla samochodów osobowych, Frontera miała ramę na podwoziu. Łącznie sprzedano około 285 000 jednostek klasycznego solidnego 4×4 w Europie, aż do zakończenia produkcji w 2003 roku.

Jeszcze dekadę temu segment off-roadowy stanowił zaledwie 4,1 procenta rynku w Wielkiej Brytanii; do 2006 roku ta liczba wzrosła do 7,66 procent. Rejestracje nieco spadły w ubiegłym roku, gdy nabywcy czekali na przybycie znaczących nowych modeli, a sprzedaż spodziewana jest znów wzrosnąć w tym roku, gdy te samochody trafią do salonów.

Tak zwany sektor 'zabawy i mody’, w którym znajdzie się Vauxhall Antara, stanowi około połowy wszystkich sprzedaży 4×4, a w tym dwie trzecie to nabywcy prywatni, a tylko jedna trzecia to pojazdy flotowe. Silniki diesla stanowią 63,8 procent sprzedaży w tym segmencie, ale w przypadku Antara oczekiwane jest to powyżej 90 procent.

2.4L 16V 5MT AWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2405 Cm3
Moc103 Kw @ 5200 Rpm
140 Hp @ 5200 Rpm
138 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy162 Lb-Ft @ 2400 Rpm
220 Nm @ 2400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna108.6 Mph (175 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/70 R16
Długość180.3 In (4580 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość66.9 In (1699 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.4 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit0.8 In (20 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna3616 Lbs (1640 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4905 Lbs (2225 Kg)
Spalanie miasto17.7 Mpg Us (13.3 L/100Km)
Spalanie trasa32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Średnie spalanie24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Emisja CO2229 G/Km

3.2L V6 24V 5MT AWD (227 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3195 Cm3
Moc167 Kw @ 6600 Rpm
227 Hp @ 6600 Rpm
224 Bhp @ 6600 Rpm
Moment obrotowy219 Lb-Ft @ 3200 Rpm
297 Nm @ 3200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/55 R18
Długość180.3 In (4580 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość66.9 In (1699 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.4 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit0.8 In (20 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna3847.1 Lbs (1745 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4993.5 Lbs (2265 Kg)
Spalanie miasto14.3 Mpg Us (16.4 L/100Km)
Spalanie trasa26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Średnie spalanie20.3 Mpg Us (11.6 L/100Km)
Emisja CO2278 G/Km

2.0L CDTI 5AT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000 Rpm
320 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna111.8 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/60 R17
Długość180.3 In (4580 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość66.9 In (1699 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.4 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna3847 Lbs (1745 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5522 Lbs (2505 Kg)
Spalanie miasto26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Spalanie trasa34.6 Mpg Us (6.8 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2198 G/Km

2.0L CDTI 5MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1991 Cm3
Moc110 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000 Rpm
320 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/60 R17
Długość180.3 In (4580 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość66.9 In (1699 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/61.4 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika13.1 Cuft (371 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle40.7 Ft (12.4 M)
Masa własna3781 Lbs (1715 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5456 Lbs (2475 Kg)
Spalanie miasto25.8 Mpg Us (9.1 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Emisja CO2201 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.