VAUXHALL Antara 2010-2015

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

VAUXHALL Antara 2010-2015

Przejdź do galerii zdjęćVAUXHALL Antara 2010-2015

Po pięciu latach obecności na rynku i pomyślnym wyjściu z globalnego kryzysu finansowego, Antara otrzymała zasłużoną aktualizację wyglądu oraz ulepszone silniki.

Antara została zbudowana na platformie opracowanej przez GM Korea, a jej jakość była na tyle wysoka, że stała się samochodem o zasięgu globalnym. Sprzedawano ją w Australii, Stanach Zjednoczonych, Afryce i Europie. Na rynku brytyjskim była oferowana pod marką Vauxhall, podobnie jak wszystkie europejskie Ople z tamtych czasów.

Odświeżony model zyskał bardziej kanciasty wygląd z nowymi, ostro zarysowanymi reflektorami. Kontrastowały one z zaokrąglonym kształtem górnej osłony grilla. Mimo to, front samochodu prezentował się całkiem dobrze jak na tamte czasy. Antara miała parę świateł przeciwmgielnych otoczonych chromowanymi listwami na dolnym zderzaku. Nowy zestaw kierunkowskazów znalazł się na lusterkach bocznych. Dodatkowo w tylnej części pojazdu zmodernizowano lampy tylnie oraz przestawiono światła cofania.

Wnętrze Antary oferowało standardowo pięć miejsc, a producent zauważył, że klienci nie byli zbyt zainteresowani wersją siedmiomiejscową, więc zrezygnował z jej produkcji. Skupił się natomiast na desce rozdzielczej, która otrzymała nowy design, z liniami przeniesionymi z mniejszego modelu Astra. Ponadto, w ofercie Antary znalazła się nowa jednostka infotainment z ekranem umieszczonym na szczycie centralnego panelu.

Pod maską Vauxhall zainstalował jedynie silniki spełniające normę Euro5, która obowiązuje od 2009 roku. Oferowały one 10-procentowy wzrost pojemności w porównaniu do wersji sprzed faceliftingu oraz wystarczającą moc, by poruszać pojazdem z napędem na wszystkie koła.

Odświeżony wygląd zewnętrzny, nowe silniki, poprawione ustawienia podwozia i ulepszony wnętrze sprawiają, że Vauxhall Antara 2011 łączy w sobie off-roadowy styl z praktycznością.

Całkowicie nowa gama silników składająca się z dwóch jednostek diesla (oba spełniają normy emisji Euro 5) gwarantuje lepsze osiągi z jednoczesnym znacznym zmniejszeniem zużycia paliwa i emisji. Oba dostępne sześciobiegowe przekładnie – automatyczna i manualna – są również nowością w Vauxhall Antara.

Silnik diesla 2.2 CDTI dostępny jest w dwóch wariantach mocy. Podstawowa wersja o mocy 163 KM generuje maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr./min i dostępna jest z napędem na przednie lub wszystkie koła oraz manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Przy zużyciu paliwa wynoszącym 44,8 mpg i emisji CO2 w wysokości 167 g/km, połączonych z czasem przyspieszenia 0-100 km/h wynoszącym 9,9 sekundy oraz prędkością maksymalną 188 km/h, napęd oferuje doskonałe połączenie wydajności i efektywności.

Najmocniejszy silnik diesla o mocy 184 KM, osiągający maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy jedynie 2000 obr./min, standardowo wyposażony jest w napęd na wszystkie koła i jest dostępny z obiema skrzyniami biegów. Osiągi są jeszcze lepsze, z czasem przyspieszenia 0-100 km/h wynoszącym 9,6 sekundy oraz prędkością maksymalną 200 km/h, a jednocześnie ekonomia wciąż zachwyca, z łącznym zużyciem paliwa wynoszącym 42,8 mpg i emisją CO2 równą 175 g/km.

DESIGN

Nowy Vauxhall Ampera łączy w sobie surowy wygląd terenówki z nutą miejskiego szyku jak nigdy dotąd.

Zmiany w wyglądzie zewnętrznym modelu 2011 obejmują nowy projekt przedniego grilla, którego dynamiczny kształt V kontynuuje na masce aż do słupków A. Chromowana ramka grilla z charakterystycznym chromowanym paskiem nosi odważne logo Gryfa i nowe lampy przeciwmgielne, podkreślające rzeźbiarski język designu Vauxhall i elegancki wygląd crossovera.

Ciemne okładziny wokół progów i strefy podłogowej oraz charakterystyczna osłona dolna to wyraźny znak offroadowych aspiracji Vauxhall Antara. Tył charakteryzuje się zrównoważonymi proporcjami i symetrią, które odróżniają go od konkurencji.

Wyraźne kontury odzwierciedlają solidność i jakość, podczas gdy krzywizny w odpowiednich miejscach podwozia, linii okien i dachu tworzą harmonijną całość. Uderzający wygląd Vauxhall Antara dopełniają duże tylne lampy z nowym projektem graficznym i eleganckie aluminiowe koła w rozmiarach 17, 18 lub 19 cali.

Wnętrze z nowymi instrumentami, nowymi materiałami i dodatkowymi miejscami do przechowywania

Zaktualizowane wnętrze Vauxhall Antara oferuje lepszy komfort i jakość. Nowe poziomy standardowego wyposażenia obejmują elektryczną hamulec ręczny oraz fotele z możliwością manualnej sześciostopniowej lub opcjonalnej ośmiostopniowej regulacji.

Odświeżone wnętrze zawiera również instrumenty z nowymi ramkami oraz wyraźnymi, łatwymi do odczytania grafikami zestawu wskaźników. Nowe panele i materiały tapicerskie, nowa (opcja) skórzana tapicerka oraz eleganckie oświetlenie wnętrza tworzą wysokojakościowy wygląd.

PODWOZIE I DYNAMIKA

Szeroki zakres modyfikacji i drobnych poprawek poprawił każdy element dynamiki nowego Antara w porównaniu do poprzedniego modelu.

Zmiany w przedniej osi obejmują poprawione ustawienia zawieszenia McPhersona z zwiększonymi parametrami sprężyn, a także nowy górny uchwyt struny, który jest bardziej miękki w poziomie i pionie, ale sztywniejszy po przekątnej. Połączone z zmienionym układem amortyzatorów i wzmocnioną stabilizacją z powiększonymi łożyskami i miększymi tulejami prowadzącymi, Vauxhall Antara ma wyższy opór przechyłu, bardziej bezpośrednie odczucie kierowania i poprawiony komfort jazdy.

Zawieszenie tylne wielowahaczowe, z trzema poprzecznymi i jednym tylnym wahaczem z każdej strony, również zostało przeprojektowane i dostosowane. Ramiona tylne są teraz hydraulicznie tłumione dla lepszej izolacji strukturalnej. Zmodyfikowane uchwyty strun i sprężyny spiralne o zwiększonych parametrach minimalizują także wpływ wstrząsów drogowych. W połączeniu z wzmocnioną stabilizacją, szerokim rozstawem kół (1562 mm z przodu, 1572 mm z tyłu) i długim rozstawem osi, które jest długie jak na tę klasę pojazdów (2707 mm), te środki zapewniają lepszy kontakt z drogą, zwiększoną stabilność i lepiej zbalansowany komfort jazdy.

Nowy system wspomagania kierownicy opartego na przekładni zębatej i listwie zębatej w Vauxhall Antara posiada zmodyfikowane połączenie mechanizmu kierowniczego i wzmocnioną oś pośrednią z prowadnicą kulową. W rezultacie system zyskuje na sztywności, lepszej informacji zwrotnej dla kierowcy i minimalnym wysiłku podczas manewrowania.

Duże, wentylowane hamulce tarczowe z przodu i z tyłu współpracują z czterokanałowym systemem ABS i funkcją wspomagania hamowania, aby zapewnić pewne hamowanie w każdych warunkach drogowych.

Szeroki wachlarz nowoczesnych systemów asystujących podnosi poziom aktywnego bezpieczeństwa. Należą do nich:

  • Elektroniczna kontrola stabilności (ESC) w tym ARP (Aktywna Ochrona przed Przewróceniem) i CBC (Kontrola Hamowania w Zakręcie)
  • HSA (Asystent Startu na Wzniesieniu) eliminujący cofanięcie się na nachyleniach
  • DCS (System Kontroli Zjazdu), który utrzymuje pojazd w maksymalnej prędkości 10 km/h poprzez hamowanie przednich kół bez interwencji kierowcy podczas zjazdu po stromych zboczach
  • Elektroniczna kontrola przechyłów (AOD), która pomaga minimalizować podsterowność lub nadsterowność, modulując moment obrotowy napędu pomiędzy osiami przednią i tylną
  • TPMS (System Monitorowania Ciśnienia w Oponach) monitoruje ciśnienie za pomocą czujników zintegrowanych w kołach i aktywuje ostrzeżenie o ciśnieniu w poszczególnych kołach na wyświetlaczu kierowcy, jeśli straty ciśnienia przekroczą 0,3 bara
  • EDC (Kontrola Ciągu Silnika) zwiększa moment obrotowy silnika, jeśli istnieje jakiekolwiek ryzyko zablokowania kół (wywołane nagłym skokiem obrotów silnika przy redukcji biegów lub szybkim puszczeniu sprzęgła przy niskiej przyczepności)

Standardowe wyposażenie wariantów z napędem na wszystkie koła obejmuje automatyczną kontrolę poziomu pojazdu, która utrzymuje stały prześwit przy załadunku lub ciągnięciu przyczepy.

Antara ma wiele do zaoferowania pod względem użyteczności. Warianty z napędem na wszystkie koła mogą ciągnąć ładunki o wadze do 2000 kilogramów (napęd na przednie koła: 1500 kg), a program stabilizacji przyczepy (TSP) również zapewnia, że wszelkie tendencje do kołysania się połączenia samochód-przyczepa są rozpoznawane przez czujnik przechyłu i skutecznie eliminowane przez redukcję mocy silnika i kontrolowane hamowanie.

Oprócz lepszych właściwości jezdnych na drogach, Antary z napędem na wszystkie koła oferują także imponujące możliwości off-roadowe, wspomagane przez: elektronicznie sterowaną zmienną dystrybucję mocy między przodem a tyłem, prześwit wynoszący 176 mm, głębokość brodzenia 450 mm, kąt zwisu 20 i 24 stopni z przodu i z tyłu oraz kąt rampy wynoszący 18 stopni.

W zależności od specyfikacji, Vauxhall Antara standardowo wyposażona jest w aluminiowe koła 17- lub 18-calowe (rozmiar opon: 235/65 R 17 i 235/55 R 18). Nowe, przyciągające wzrok koło 8 x 19-calowe jest dostępne jako opcja z oponami 235/50 R 19.

KAROSERIA, OPAKOWANIE I BEZPIECZEŃSTWO PASYWNE

Zajmując nie więcej miejsca niż zwykły samochód średniej wielkości, nowa Antara ma wymiary 4,596 mm x 1,850 mm, co czyni ją idealnym pojazdem zarówno do jazdy miejskiej, jak i off-roadowej. Podwyższona pozycja siedzenia (wysokość pojazdu: 1717 mm) oferuje nieograniczony widok na drogę, podczas gdy znakomite właściwości napędu i precyzyjne prowadzenie zapewniają zwinność, żywą wydajność i bezproblemowe manewrowanie.

Wnętrze oferuje wystarczająco dużo miejsca dla pasażerów z przodu i z tyłu, podczas gdy tylna część kabiny pasażerskiej oferuje pochylane oparcia i przestrzeń na nogi wynoszącą 946 mm, co należy do najbardziej przestronnych w segmencie.

Bagażnik Vauxhall Antara pomieści do 402 litrów ładunku przy włożonych tylnych siedzeniach; po ich złożeniu pojemność wzrasta do 795 litrów, a przy pełnym załadunku do 1391 litrów. Tylne oparcie (dzielone 60:40) oraz oparcie fotela pasażera można złożyć, aby pomieścić przedmioty o długości do 2,63 metra.

Przeprojektowane wnętrze z wysokiej jakości atmosferą

Wnętrze odświeżonej Antary wyposażone jest w standardowy elektryczny hamulec ręczny obsługiwany przyciskiem. Oprócz ułatwienia korzystania z samochodu, zwłaszcza podczas jazdy po mieście, uwalnia także więcej miejsca, co pozwoliło projektantom zintegrować większą przestrzeń do przechowywania codziennych przedmiotów. Przemyślany system przechowywania dopełniają wysuwany schowek pod fotelem pasażera, uchwyt na okulary przeciwsłoneczne w podsufitce, siatki na plecach przednich siedzeń oraz uchwyt na bilety parkingowe w desce rozdzielczej. Tylna część kabiny pasażerskiej oferuje również praktyczne przestrzenie do przechowywania, które można rozszerzyć dzięki opcjonalnemu wielofunkcyjnemu podłokietnikowi.

Schowek pod podłogą bagażnika pomaga w utrzymaniu porządku, podczas gdy opcjonalny system FlexOrganiser obejmuje dwie standardowe szyny po obu stronach tylnej ściany, do których można przymocować różne (opcjonalne) elementy, takie jak siatki, przegrody, pręty lub haki. Oznacza to, że bagażnik można podzielić na sekcje, które zabezpieczają ładunek i zapobiegają jego przesuwaniu się.

Poprawiony komfort akustyczny

Inżynierowie Vauxhalla zwrócili szczególną uwagę na jakość NVH (Hałas, Wibracje, Szorstkość) nowego Antara i opracowali szereg działań mających na celu poprawę komfortu kabiny, takich jak:

  • Hydrauliczne łożyska silnika (ruch silnika, wibracje podczas biegu jałowego)
  • Połączenia komponentów napędu na wszystkie koła (transmisja hałasu)
  • Elektroniczna kontrola napędu na wszystkie koła (hałas z przekładni)
  • Podwozie (transmisja hałasu drogowego)
  • Struktura przedniej ramy (zmodyfikowane punkty kotwiczenia)
  • Przednia ściana błotna (izolacja od hałasu silnika)
  • Układy dolotowe i wydechowe (hałas powietrza)
  • Struktura górna (niska częstotliwość hałasu)
  • Szyba przednia z dodatkowymi laminacjami (hałas silnika i wiatru)
  • Uszczelki drzwiowe z gumy (hałas silnika i wiatru)
  • Uszczelki nadwozia (hałas wiatru)
  • Odporność nadwozia na wodę (hałas wiatru)
  • Tylna część nadwozia (izolacja akustyczna od przestrzeni ładunkowej)

Inne obszary z poprawą NVH obejmują przedni kokpit, słupy C i D, osłony archiwum, kolumny kierownicze, dźwignie zmiany biegów oraz wykończenia drzwi. Starania specjalistów akustycznych przyniosły przekonujący wynik: poziom hałasu w kabinie Antara został zmniejszony o ponad 3 dB (A) i tym samym zmniejszony o ponad połowę.

Funkcje wydajności elektroniki pokładowej również zostały poprawione. Obejmują teraz systemy do efektywnego zarządzania elektrycznym systemem pokładowym i stanem naładowania akumulatora („RVC”, Regulated Voltage Control), a także do optymalizacji izolacji akustycznej i efektywności energetycznej wentylatora silnika w wersjach diesla.

Wysoki poziom bezpieczeństwa pasywnego

Uzupełniając zyski w zakresie aktywnego bezpieczeństwa związane z podwoziem i systemami asystującymi, Vauxhall Antara oferuje również rozbudowane funkcje bezpieczeństwa pasywnego. Oparte są one na sztywnej strukturze nadwozia złożonej z 37% stali o wysokiej wytrzymałości.

Belka boczna, krzyżak i przednia oś rozkładają energię z czołowego zderzenia wzdłuż zoptymalizowanych ścieżek obciążeniowych, co pomaga zapobiegać deformacjom kabiny pasażerskiej. Słupki B wykonane z niestandardowych arkuszy blachy o różnych grubościach zapewniają bezpieczeństwo w przypadku zderzenia bocznego. Wzmocniona tylna struktura z dużymi belkami podłużnymi i zbiornikiem paliwa umieszczonym przed tylną osią dopełniają środki bezpieczeństwa nadwozia.

W przypadku drobnych wypadków przy niskich prędkościach, specjalne strefy zgniotu z przodu i z tyłu absorbują energię zderzenia, ograniczając w ten sposób potencjalne koszty naprawy. Vauxhall podjął również środki ostrożności dotyczące długoterminowej jakości: wszystkie korodujące obszary nadwozia są ocynkowane z obydwu stron.

Pasywne bezpieczeństwo Vauxhall Antara jest dodatkowo wzmocnione przez rozbudowane systemy zabezpieczeń i uzupełniające, w tym:

  • Poduszki powietrzne z przodu
  • Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Poduszki powietrzne kurtynowe w przednich i tylnych/outer siedzeniach
  • Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa we wszystkich pięciu siedzeniach
  • Napinacze pasów bezpieczeństwa i ograniczniki siły pasów z przodu
  • Regulowane podłokietniki we wszystkich pięciu siedzeniach
  • Ostrzeżenie o pasach dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Montaże ISOFIX na zewnętrznych tylnych siedzeniach do mocowania fotelików dziecięcych
  • Rozpoznawanie zajętości siedzeń z dezaktywacją poduszek powietrznych z przodu i bocznymi dla zamontowania fotelika dziecięcego

SILNIKI I PRZEKŁADNIE

Zaktualizowana gama silników dla odświeżonego Vauxhall Antara łączy silne osiągi z niskim zużyciem paliwa i emisjami. Obie wersje napędu Vauxhall Antara spełniają normy emisji Euro 5. Dwie nowo opracowane sześciobiegowe przekładnie – jedna manualna i jedna automatyczna – dodatkowo poprawiają efektywność Antara.

Silnik diesla 2.2 CDTI: jeden z najbardziej wydajnych w swojej klasie

Silnik 2.2 CDTi dostępny jest w dwóch wersjach mocy: 163 KM, który można połączyć z napędem na przednie lub wszystkie koła oraz z manualną lub automatyczną skrzynią biegów, oraz 184 KM, również dostępny z obiema typami skrzyni biegów, a także standardowo z napędem na wszystkie koła.

Z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 350 Nm przy 2000 obr./min oraz łącznym zużyciem paliwa i emisjami 44.8 mpg/167 g CO2, jednostka 163 KM jest atrakcyjnym silnikiem wprowadzającym do oferty Vauxhall Antara. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9,9 sekundy oraz prędkość maksymalna 188 km/h zapewniają, że kierowcy nie są oszukiwani pod względem osiągów.

Silnik diesla o mocy 184 KM w połączeniu z napędem na wszystkie koła osiąga maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy jedynie 2000 obr./min. W tej wersji Antara osiąga czas 0-100 km/h wynoszący 9,6 sekundy i prędkość maksymalną 200 km/h, przy jednoczesnym zużyciu paliwa wynoszącym 42,8 mpg i emisji 175 g/km.

Ta nowa jednostka diesla należy do najbardziej wydajnych silników w swojej klasie pojemnościowej. Jej wysoka specyficzna moc, niska emisja i zredukowane hałasy NVH osiągnięto dzięki zastosowaniu:

  • Blok silnika o wysokiej sztywności strukturalnej (zredukowany hałas i wibracje)
  • Układ chłodzenia bloku silnika z poziomym projektowaniem żeber chłodzenia (optymalne chłodzenie)
  • Dwumasaowa koło zamachowe (zredukowane wibracje napędu)
  • Moduł wału balansowego zintegrowany z pompą olejową (kompaktowość, zredukowane wibracje silnika)
  • Nowa głowica cylindrów DOHC z aluminum z regulacją wiru (właściwości przepływu i wiru)
  • Turboładowarka chłodzona wodą z chłodzeniem powietrza doładowującego i zmienną geometrią turbiny (ładowanie cylindrów i osiągi)
  • Bezobsługowy napęd łańcuchowy wałka rozrządu z automatycznym napinaczem łańcucha
  • Ciśnienie wtrysku paliwa do 1800 bar (przygotowanie mieszanki)
  • Zmniejszony stopień sprężania do 16,3:1 (zwiększona moc, zredukowane emisje i hałas spalania)
  • Opytmalizowany system podgrzewania (ulepszony start w zimnych warunkach)
  • Recyrkulacja spalin z bardzo wydajnym układem chłodzenia (redukcja emisji)
  • Bezobsługowy filtr cząstek stałych (DPF) z bliskiego połączenia
  • Tłoki z chłodzeniem przez spryskiwanie olejem

Opcjonalna manualna lub automatyczna skrzynia biegów

Dwa nowe systemy sześciobiegowe, jeden obsługiwany ręcznie, drugi automatyczny, łączą efektywność z łatwością obsługi. Wysokiej technologii szczegóły, takie jak precyzyjnie zaprojektowane koła zębate „Monoblock” i ulepszone elementy łożyskowe w manualnej skrzyni biegów, zapewniają płynne zmiany biegów i minimalizują tarcie oraz wibracje.

Zróżnicowane przełożenie przekładni końcowej zapewnia doskonałą responsywność na pierwszym biegu przy jednoczesnym relaksującym tempie jazdy na najwyższym biegu. Ponadto kierowcy mają do dyspozycji dwa programy dostępne na jednym naciśnięciu przycisku, w zależności od tego, czy chcą „podróżować”, czy jeździć bardziej entuzjastycznie. Skrzynia biegów zawiera również automatyczny system hamowania, który zapobiega niepożądanym redukcjom biegów podczas jazdy z górki.

Opcjonalny napęd na przednie koła lub na wszystkie koła

W zależności od potrzeb, nabywcy Antara mogą wybrać samochód z napędem na przednie koła lub zmiennym napędem na wszystkie koła. Ten ostatni łączy zalety napędu na przednie koła – jak niskie zużycie paliwa – z dodatkowymi mocą, przyczepnością i bezpieczeństwem.

Vauxhall Antara z napędem na wszystkie koła korzysta z systemu ITCC (Intelligent Torque Controlled Coupling), który wykorzystuje elektromagnetyczne sprzęgło pilotażowe i hydrauliczne wielopłytkowe sprzęgło mokre umieszczone w jednym module tylnej osi. Ta kombinacja zapewnia bardzo szybki czas reakcji na zmieniające się warunki drogowe, a także czyni jednostkę kompaktową, lekką i bezobsługową.

2.4L ECOTEC 6MT FWD (167 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2384 Cm3
Moc123 Kw @ 5600 Rpm
167 Hp @ 5600 Rpm
165 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy169 Lb-Ft @ 4600 Rpm
229 Nm @ 4600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna118.1 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony235/55 R18
Długość180.9 In (4595 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość67.6 In (1717 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/62 In (1
Rozstaw osi106.6 In (2708 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Masa własna3858.1 Lbs (1750 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4812.7 Lbs (2183 Kg)
Spalanie miasto20.1 Mpg Us (11.7 L/100Km)
Spalanie trasa33.1 Mpg Us (7.1 L/100Km)
Średnie spalanie26.7 Mpg Us (8.8 L/100Km)
Emisja CO2206 G/Km

2.2L CDTI 6MT FWD (163 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc120 Kw @ 3800 Rpm
163 Hp @ 3800 Rpm
161 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
350 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna117.4 Mph (189 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony235/55 R18
Długość180.9 In (4595 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość67.6 In (1717 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/62 In (1
Rozstaw osi106.6 In (2708 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Masa własna4268.1 Lbs (1936 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5522.6 Lbs (2505 Kg)
Spalanie miasto28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Spalanie trasa45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2167 G/Km

2.2L CDTI 6MT FWD (184 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2231 Cm3
Moc135 Kw @ 3800 Rpm
184 Hp @ 3800 Rpm
181 Bhp @ 3800 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1750-2750 Rpm
400 Nm @ 1750-2750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika17.2 Galony (65.1 L)
Prędkość maksymalna124.3 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony235/50 R19
Długość180.9 In (4595 Mm)
Szerokość72.8 In (1849 Mm)
Wysokość67.6 In (1717 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.8/62 In (1
Rozstaw osi106.6 In (2708 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika14.8 Cuft (419 L)
Masa własna4268.1 Lbs (1936 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5522.6 Lbs (2505 Kg)
Spalanie miasto27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Emisja CO2175 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.