VAUXHALL Mokka X 2016-2019

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

VAUXHALL Mokka X 2016-2019

Przejdź do galerii zdjęćVAUXHALL Mokka X 2016-2019

W 2012 roku Vauxhall wprowadził na rynek swój pierwszy subkompaktowy crossover, Mokkę.

Krótki przód i wysoka sylwetka sprawiły, że Mokka idealnie nadawała się do jazdy po mieście, była łatwa do zaparkowania i manewrowania. Wnętrze było wystarczająco przestronne, aby pomieścić pięciu pasażerów.

Mokka była najkrótszym SUV-em crossover. Z długością 4275 mm i rozstawem osi wynoszącym 2555 mm, inżynierowie musieli się natrudzić, aby wygodnie pomieścić pięciu pasażerów w środku. Przestrzeń bagażowa była niewielka, gdy tylna kanapa była podniesiona, ale po jej złożeniu mogła osiągnąć 1372 litry, co nie było złym wynikiem jak na mały miejski samochód.

W 2016 roku Mokka przeszła lifting, który wprowadził nowy system Adaptacyjnego Oświetlenia Przedniego (AFL) z pełnymi reflektorami LED, zastępującymi starszą jednostkę BiXenon. Wprowadzono także nowy zestaw systemów bezpieczeństwa, które świeciły czerwonymi diodami LED w razie zbliżającego się wypadku. Zaktualizowany wygląd zewnętrzny zwiększył atrakcyjność małego crossovera.

Wewnątrz, Mokka z 2016 roku zyskała ulepszenia dotyczące wykończenia i funkcji. Zestaw wskaźników z dwoma okrągłymi zegarami i LCD pomiędzy nimi oraz nowy system infotainment umilały podróż do celu. System nawigacji satelitarnej i system audio były dobrym towarzyszem podczas długich podróży.

Pod maską, Mokka była oferowana z wyborem silników diesla i benzynowych, które połączono z 6-biegową skrzynią manualną jako standardową lub 6-biegową automatyczną w wybranych wersjach.

 Model Vauxhall Mokka X rozwija popularność udanego modelu Mokka, wprowadzając nowoczesne wnętrze oraz zaktualizowany design zewnętrzny, a także nowy układ napędowy i funkcje Vauxhall OnStar oraz Apple CarPlay.

Wprowadzając elementy nowej filozofii designu Vauxhalla, nowy Mokka X będzie pierwszym modelem, który wprowadzi identyfikator segmentu „X” dla przyszłych pojazdów SUV i crossover marki Vauxhall.

W rozwijającym się segmencie kompaktowych SUV-ów, Mokka okazała się niezwykle popularnym wyborem, przekraczając 120 000 sprzedanych egzemplarzy w Wielkiej Brytanii od momentu wprowadzenia na rynek. W ubiegłym roku zajmowała miejsce w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedawanych samochodów w UK, a obecnie znajduje się na 9. pozycji w tym roku. Przyciągając zarówno nabywców detalicznych, jak i flotowych, Mokka była numerem jeden w swoim segmencie w 2015 roku, prowadząc w sprzedaży flotowej. W tym roku umocniła swoją pozycję jako lider w swoim segmencie, wyprzedzając konkurencję zarówno w rejestracjach flotowych, jak i detalicznych.

Po odrodzeniu segmentu w ostatnich latach, w tym oszałamiającym wzroście o siedem procent w latach 2011-2012, konkurencyjny segment kompaktowych SUV-ów wciąż rośnie i stał się jednym z największych w UK. W porównaniu do modeli takich jak Nissan Juke, Nissan Qashqai, Renault Captur czy Ford Kuga, Vauxhall Mokka X oferuje atrakcyjną alternatywę dzięki swojemu odważnemu, muskularnemu wyglądowi, eleganckiemu wnętrzu oraz nowoczesnym rozwiązaniom łączności.

Nowy, odważny wygląd Vauxhall Mokka X to efekt pracy zespołu projektowego prowadzonego przez Brytyjczyka Marka Adamsa. Elegancko wyrzeźbiona przednia część nadaje Mokka X szerszą, bardziej solidną i muskularną sylwetkę, podczas gdy potężne i atletyczne linie z tyłu oraz po bokach pojazdu zachowują sportowy charakter.

Wnętrze Mokka X wyposażone jest w całkowicie nową deskę rozdzielczą inspirowaną nowym modelem Astry. Zmieniony panel wskaźników wygląda prościej, ostro i bardziej precyzyjnie. Centralna konsola została całkowicie przekształcona wokół siedmiocalowych i ośmiocalowych ekranów dotykowych nowej generacji systemów infotainment. Teraz posiada mniej przycisków, a wiele funkcji można obsługiwać za pomocą ekranu dotykowego.

Nowy Mokka X wprowadza nowy układ napędowy do segmentu, dodając jednostkę benzynową 1.4-litrowy Turbo z bezpośrednim wtryskiem (152 KM) do oferty, oprócz uznawanej za doskonałą jednostki diesla „Whisper Diesel” 1.6-litrowej, wprowadzonej w ubiegłym roku. Silnik 1.4-litrowy Turbo dostępny jest z manualną lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów, a także z adaptacyjnym napędem na wszystkie koła i systemem start/stop. Silnik benzynowy może osiągnąć do 47,1 mpg w cyklu mieszanym i emisję CO2 na poziomie 140 g/km.

Dzięki elektromagnetycznemu sprzęgłu wielopłytkowemu, technologia napędu na wszystkie koła jest inteligentna i wydajna. Ustawienia napędu na przednie koła lub na wszystkie koła dostosowują się automatycznie w zależności od warunków drogowych, co pozytywnie wpływa na zużycie paliwa bez wpływu na komfort jazdy.

Oprócz systemu AWD, inżynierowie Vauxhalla udostępnili szerszej grupie klientów innowacyjną technologię, wprowadzając reflektory LED Adaptive Forward Lighting (AFL).

Nowy system reflektorów LED AFL automatycznie dostosowuje wzory oświetlenia reflektorów do sytuacji drogowej, aby zapewnić jak najlepsze osiągi świetlne bez oślepiania innych uczestników ruchu. Posiada dziewięć różnych funkcji, a nowy system LED zastępuje poprzedni BiXenon AFL. Technologia LED charakteryzuje się jakością światła, która pozwala widzieć „prawdziwe” kolory rzeczy, co korzystnie wpływa na komfort wzrokowy, a ponadto jest bardziej niezawodna, szybsza i dokładniejsza w reakcji.

Nowy Vauxhall Mokka X będzie dostępny z osobistym asystentem łączności i serwisu, OnStar, od samego początku. OnStar oferuje klientom szeroką gamę usług bezpieczeństwa i komfortu, w tym dostęp do wyszkolonego doradcy 24/7, 365 dni w roku. W przypadku uruchomienia poduszek powietrznych, OnStar automatycznie łączy pojazd z doradcą w celu ustalenia, czy wymagane są służby ratunkowe. Jeśli nie ma odpowiedzi, służby ratunkowe są natychmiast wysyłane dokładnie w miejsce, gdzie znajduje się pojazd.

OnStar zamienia również Mokkę X w mobilny hotspot Wi-Fi 4G LTE, co pozwala na jednoczesne połączenie do siedmiu urządzeń, od smartfonów po tablety.

Dodatkowo, dwie wersje systemu infotainment nowej generacji IntelliLink zadebiutują w Mokka X. R 4.0 IntelliLink i NAVI 900 IntelliLink wprowadzają świat smartfonów do pojazdu za pośrednictwem zarówno Apple CarPlay, jak i Android Auto.

PODWOZIE, UKŁAD NAPĘDOWY I TECHNOLOGIA

Nowy Mokka X będzie atrakcyjny dla szerokiego kręgu klientów dzięki dostosowanej ofercie silników i układów napędowych, zapewniając napęd na wszystkie lub tylko przednie koła, manualne lub automatyczne skrzynie biegów oraz silniki benzynowe lub diesla. Nowy subkompaktowy SUV oferuje wiele technologicznych nowinek, w tym nowe reflektory LED Adaptive Forward Lighting (AFL).

Podwozie

Nowy Vauxhall Mokka X dostępny jest z systemami napędu na przednie oraz napędu na wszystkie koła. System napędu na wszystkie koła poprawia stabilność na drodze, gdy przyczepność jest ograniczona, a także zachęca do odkrywania nieznanych tras. Mokka X może łatwo rozdzielać moc pomiędzy przednią a tylną osią od 100:0 do 50:50 dzięki elektronicznie sterowanemu sprzęgłu wielopłytkowemu.

W codziennym użytkowaniu system 4×4 Mokka X działa jak oszczędny samochód z napędem na przednie koła. Jego system napędu na wszystkie koła uruchamia się, gdy samochód jest w ruchu, aby zapobiec poślizgowi kół podczas ruszania, i angażuje się, gdy kierowca wciśnie pedał sprzęgła. Po rozpoczęciu jazdy moc wraca do przednich kół. Napęd na wszystkie koła angażuje się w sytuacjach, które tego wymagają, aby poprawić przyczepność, na przykład na mokrej nawierzchni.

W przypadku takich sytuacji jak przejechanie przez dziurę w drodze czy poślizg na lodzie, dodatkowy moment obrotowy można przekazać na tylną oś, aby zapewnić maksymalną przyczepność i stabilność. Możliwość natychmiastowego rozdziału mocy pomiędzy przednie a tylne osie poprawia prowadzenie i zapewnia większą przyczepność podczas pokonywania zakrętów.

Układ napędowy

Oferta silników diesla dla nowego Mokka X obejmuje dwa silniki 1.6-litrowe CDTi „Whisper Diesel”, które zyskały uznanie krytyków. Oba silniki, 110 KM (zużycie paliwa NEDC: w mieście 64.2 mpg, w terenie wiejskim 78.5-76.3 mpg, w cyklu mieszanym 72.4-70.6 mpg; 105-103 g/km CO2) oraz 136 KM (zużycie paliwa NEDC: w mieście 61.4-47.1 mpg, w terenie wiejskim 74.3-64.2 mpg, w cyklu mieszanym 68.9-56.5 mpg; 132-106 g/km CO2) imponują swoją responsywnością, płynnym działaniem i niskim zużyciem paliwa. Silnik 136 KM oferuje 320 Nm momentu obrotowego od 2 000 obr./min, a silnik 110 KM 300 Nm od 1 750 obr./min.

Silniki wnoszą nową jakość do Mokka X, wyznaczając nowe standardy w zakresie hałasu i wibracji. Inżynierowie zastosowali nowoczesne symulacje CAE (Computer Aided Engineering) oraz wiele cykli optymalizacyjnych do oceny charakterystyki hałasu każdego z komponentów i podsystemów. W rezultacie podjęto wiele działań w celu poprawy jakości jazdy, a inżynierowie skupili się również na oszczędzaniu wagi, stosując aluminium zamiast żeliwa w bloku silnika.

Turbina VGT (o zmiennej geometrii) oraz wysokociśnieniowy system wtrysku paliwa wspólnej szyny przyczyniają się do osiągów silników. Wtryskiwacze zdolne do dostarczania paliwa pod ciśnieniem 2 000 bar i do 10 impulsów wtrysku na cykl pracy cylindra zapewniają wysoką moc, poprawioną atomizację paliwa i efektywne mieszanie z ładunkiem powietrznym.

Silnik 1.4-litrowy ECOTEC Direct Injection Turbo o mocy 152 KM, który zadebiutował w nowej Astrze, został dodany do oferty silników Mokka X. Jest dostępny z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów i inteligentnym systemem napędu na wszystkie koła, co czyni go najwydajniejszym silnikiem benzynowym dostępnym w nowym modelu (zużycie paliwa NEDC: w mieście 35.8 mpg, w terenie wiejskim 49.6 mpg, w cyklu mieszanym 43.5 mpg; 150 g/km CO2).

Podczas opracowywania inżynierowie zwrócili szczególną uwagę na dynamiczną responsywność i wysoką wydajność silnika benzynowego oraz zarządzanie zużyciem paliwa. Silnik może osiągnąć maksymalny moment obrotowy do 245 Nm przy 2 200 obr./min i jest dostępny do 4 400 obr./min. Aby pomóc w zmniejszeniu zużycia paliwa, silnik ma całkowicie aluminiową konstrukcję, a także zintegrowany kolektor wydechowy i elektronicznie sterowaną pompę olejową. Te czynniki przyczyniają się do szybszego rozgrzewania silnika oraz zmniejszenia strat mechanicznych.

Silnik benzynowy w podstawowej wersji Mokka, 1.6-litrowy o mocy 115 KM (zużycie paliwa NEDC: w mieście 32.8 mpg, w terenie wiejskim 50.4 mpg, w cyklu mieszanym 42.2 mpg; 155 g/km CO2), jest dostępny w połączeniu z pięciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła.

Silnik 1.4-litrowy Turbo o mocy 140 KM uzupełnia ofertę silników benzynowych. Może być połączony z różnymi konfiguracjami napędu, w tym sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła (zużycie paliwa NEDC: w mieście 37.2 mpg, w terenie wiejskim 55.4 mpg, w cyklu mieszanym 47.1 mpg; 140 g/km CO2), sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła (zużycie paliwa NEDC: w mieście 34.0 mpg, w terenie wiejskim 50.4 mpg, w cyklu mieszanym 43.5 mpg; 152 g/km CO2) lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów z napędem na przednie koła (zużycie paliwa NEDC: w mieście 33.6 mpg, w terenie wiejskim 52.3 mpg, w cyklu mieszanym 43.5 mpg; 149 g/km CO2).

Technologia

Opcjonalne reflektory LED AFL generują jasne białe światło, automatycznie i natychmiast dostosowując się do sytuacji drogowej. AFL LED posiada dziewięć indywidualnych funkcji, które nie tylko optymalizują widoczność, ale również oszczędzają energię.

„Szeroka dostępność inteligentnej technologii LED to najlepszy sposób na znaczne zmniejszenie ryzyka jazdy nocą” – powiedział Mark Adams, Wiceprezydent ds. Designu w Europie. „Nowy Vauxhall Mokka X z opcjonalnymi reflektorami LED AFL to ważny krok w kierunku realizacji tego potencjału”.

Vauxhall to producent, który zawsze stawia klientów na pierwszym miejscu i od wielu lat dostrzega ryzyko jazdy nocą. Był to pierwszy producent, który wprowadził AFL z reflektorami bi-xenonowymi na rynek kompaktowy w 2003 roku, a Vauxhall Astra była pierwszym samochodem kompaktowym z reflektorami zakrętowymi w 2004 roku, a po niej zadebiutowała Zafira w 2005 roku. Kontynuując tradycję wprowadzania innowacyjnych funkcji technologicznych w całym swoim asortymencie, Vauxhall wprowadził reflektory halogenowe AFL w Corsie w 2006 roku.

Firma oferuje teraz AFL w prawie każdym modelu samochodu osobowego, a technologia ta rozwija się nieustannie. Na przykład, IntelliLux LED Matrix Light, która wprowadza technologię LED na najwyższy poziom, miała swoją światową premierę w klasie kompaktowej w ubiegłym roku w nowym Vauxhall Astra.

Mokka X, z adaptacyjnym oświetleniem przednim i pełną funkcjonalnością LED dla wszystkich funkcji reflektorów i sygnalizacji, oznacza kolejny krok naprzód w implementacji technologii LED przez Vauxhalla. Podobnie jak system matrycowy Astry, AFL LED dostarcza korzyści z adaptacyjnego oświetlenia przedniego bez ruchomych elementów. Zamiast włączać lub wyłączać diody LED w różnych kombinacjach, AFL LED dostosowuje się do sytuacji drogowej oraz obecności innych użytkowników dróg, automatycznie zmieniając wzór oświetlenia reflektorów.

Opcjonalne reflektory LED AFL mają dziewięć funkcji, z których każda zaprojektowana jest dla innej sytuacji drogowej, aby zapewnić optymalną widoczność. Przy prędkości powyżej 34 mph, Country Light poprawia oświetlenie drogi i poboczy podczas jazdy w obszarach wiejskich. Zasięg oświetlenia w pasie ruchu jest dłuższy, podczas gdy rozkład światła po stronie przeciwnej jest niższy, aby uniknąć oślepiania nadjeżdżających samochodów. Ponadto lepsze oświetlenie poboczy umożliwia wcześniejsze dostrzeganie potencjalnie niebezpiecznych obiektów, w tym dzikich zwierząt.

Przy pokonywaniu zakrętów, AFL LED aktywuje dynamiczne światło zakrętowe, które włącza dodatkową diodę LED po lewej lub prawej stronie, oświetlając drogę w kierunku jazdy w zależności od kąta skrętu lub kierunkowskazu. Dynamiczne światło zakrętowe włącza się automatycznie przy prędkościach powyżej 25 mph, gdy włączone są kierunkowskazy i/lub zmienia się kąt skrętu z pozycji na wprost, przekraczając określony próg. Funkcja wyłącza się, gdy sygnalizacja ustaje, a kierownica wraca do pozycji na wprost, a działa do maksymalnej prędkości 45 mph.

Przy prędkościach poniżej 34 mph, AFL LED automatycznie włącza Urban Light. W porównaniu do funkcji Country Light, promień jest bliżej obszaru wokół samochodu i szerszy po bokach, a światła zakrętowe działają z mniejszą intensywnością. Lepsze oświetlenie pomaga kierowcy zobaczyć boki drogi i uniknąć potencjalnych wypadków przy niższych prędkościach, takich jak te z udziałem pieszych.

Funkcja Parking Light oświetla obszar wokół pojazdu podczas jazdy lub cofania na miejsce parkingowe, co ułatwia dostrzeganie otoczenia. W tym trybie światła zakrętowe świecą z mniejszą intensywnością, gdy kierowca wybiera bieg wsteczny. Funkcja Manoeuvring Light pozostaje aktywna przez 20 sekund po wyłączeniu biegu wstecznego lub do momentu, gdy samochód porusza się szybciej niż 4 mph na biegu do przodu, co daje czas na bardziej skomplikowane manewry.

Funkcja Tourist Mode (dla kierowców poruszających się po lewej stronie drogi w UK), światła drogowe, światła do jazdy dziennej oraz asystent świateł drogowych (automatyczne włączanie/wyłączanie świateł drogowych w zależności od obecności innych pojazdów) dopełniają listę funkcji AFL LED, które poprawiają widoczność.

Opcjonalne reflektory LED AFL dla nowego Mokka X nie tylko zwiększają bezpieczeństwo, ale także wymagają znacznie mniej energii w porównaniu do innych technologii oświetleniowych. Reflektory LED AFL Vauxhalla wykorzystują tę inherentną zaletę jeszcze bardziej, automatycznie włączając Tryb Stop Light, gdy system start/stop pojazdu zatrzymał silnik. W tym trybie światła zakrętowe wyłączają się, podczas gdy światła mijania pozostają włączone, co zmniejsza zużycie energii reflektorów, ale zachowuje widoczność dla innych kierowców na drodze.

ŁĄCZNOŚĆ

Nowy Mokka X oferuje nowoczesne funkcje infotainment i łączności, w tym IntelliLink i osobistego asystenta łączności i mobilności, OnStar.

R 4.0 IntelliLink i NAVI 900

Najnowsza generacja oprogramowania infotainment IntelliLink Vauxhalla daje właścicielom prosty sposób na wprowadzenie świata smartfonów i aplikacji do ich Mokka X. NAVI 900 IntelliLink jest standardem w modelach Design Nav i Elite Nav lub jako opcja za 700 funtów, podczas gdy R 4.0 IntelliLink jest standardem w modelach Active i Elite.

Vauxhall Mokka X z R 4.0 IntelliLink ma siedmiocalowy ekran dotykowy oraz łączność USB i Bluetooth do prowadzenia rozmów telefonicznych, transmisji audio oraz przeglądania zdjęć i filmów. Podobnie jak NAVI 900 IntelliLink, jest również kompatybilny z Apple CarPlay oraz Android Auto.

Dzięki Android Auto klienci mogą uzyskać dostęp do Google Maps, Google Now i mogą rozmawiać z Googlem. Ekosystem aplikacji audio i wiadomości stale się rozwija i obecnie obejmuje WhatsApp, Skype, Google Play Music, Spotify oraz odtwarzacze podcastów. Pełną listę obsługiwanych aplikacji można znaleźć na stronie https://support.google.com/androidauto/

Apple CarPlay umożliwia kierowcom wykonywanie połączeń, wysyłanie i odbieranie wiadomości oraz słuchanie muzyki za pomocą ekranu dotykowego lub głosowo za pomocą Siri. Aplikacje wspierane przez Apple CarPlay obejmują Phone, Messages, Maps, Music oraz wiele kompatybilnych aplikacji firm trzecich. Pełną listę aplikacji można znaleźć na stronie apple.com/ios/carplay

Korzystając z ikony „Projection” na ekranie dotykowym infotainment, kierowcy mogą po prostu wybrać swoją preferowaną aplikację, gdy kompatybilny telefon jest podłączony przez USB, co sprawia, że IntelliLink jest łatwy w obsłudze. Android Auto wymaga telefonu działającego na systemie operacyjnym Android Lollipop 5.0 lub wyższym, podczas gdy Apple CarPlay wymaga iPhone’a 5 lub nowszego.

Navi 900 IntelliLink jest dla klientów, którzy preferują zintegrowany system nawigacji, gdzie wyświetlanie i obsługa odbywa się za pomocą ośmiocalowego kolorowego ekranu dotykowego. Navi 900 umożliwia transmisję audio, sterowanie głosowe oraz wiadomości SMS audio, a także oglądanie filmów, gdy pojazd jest w ruchu. System nawigacji zawiera mapy ponad 30 krajów europejskich, może być wyświetlany w dwóch lub trzech wymiarach i kontrolowany za pomocą poleceń głosowych. Można zapisać do 60 stacji radiowych, miejsc, kontaktów, numerów telefonów lub odtwarzaczy listy odtwarzania jako „Ulubione”.

Vauxhall OnStar

Dzięki osobistemu asystentowi łączności i serwisu OnStar, właściciele Mokka X zyskują „anioła stróża” u swojego boku – 24/7, 365 dni w roku. Standardowo w całej gamie Mokka X, OnStar automatycznie reaguje w nagłych wypadkach, powiadamiając doradcę OnStar, gdy poduszki powietrzne zostaną uruchomione w wyniku wypadku.

Automatyczna reakcja na wypadek (ACR) to jedna z wielu innowacyjnych funkcji OnStar, która ułatwia prowadzenie i zapewnia najlepszą łączność. Oprócz ACR, unikalna usługa, z przyjaznymi doradcami zamiast nagrań, zdalnie odblokowuje drzwi, bezpośrednio przesyła cele do systemu nawigacji pojazdu, wysyła e-maile na temat stanu pojazdu i oferuje hotspot Wi-Fi 4G/LTE.

Najpopularniejszą usługą OnStar jest aplikacja mobilna myVauxhall, która umożliwia zdalne blokowanie/odblokowywanie drzwi, lokalizację pojazdu online i uruchamianie klaksonu oraz miganie światłami. Klienci mogą również wywoływać istotne dane, takie jak stan oleju czy ciśnienie w oponach, przesyłać cele do systemu nawigacji w samochodzie oraz zarządzać wbudowanym hotspotem Wi-Fi w pojeździe, który pozwala na jednoczesne połączenie do siedmiu urządzeń w okolicy pojazdu.

ZASIĘG, CENY I WYPOSAŻENIE

Vauxhall Mokka X ma na celu zbudowanie na sukcesie swojego poprzednika, oferując szeroką gamę wersji w kategorii Design Nav, Active, Elite i Elite Nav. W ofercie dostępnych będzie kilka silników benzynowych i diesla, w tym nowy silnik 1.4i 152 KM Turbo automatyczny, a także 1.6CDTi 110 KM ecoFLEX manualny.

Nowy sześciobiegowy manualny silnik 1.6CDTi 110 KM jest dostępny na każdym poziomie wyposażenia i osiąga do 72.4 mpg (w cyklu mieszanym) i zaledwie 103 g/km. Jest dostępny od 19 515 funtów OTR w wersji Design Nav, która oferuje również 20% BiK, co czyni go atrakcyjną opcją dla kierowców samochodów firmowych.

Poza tym w ofercie, Vauxhall wprowadza także nową generację silnika 1.4-litrowego Turbo z bezpośrednim wtryskiem (152 KM), który oferuje przyspieszenie 0-60 mph w zaledwie 9.4 sekundy i prędkość maksymalną 120 mph. Z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów, adaptacyjnym napędem na wszystkie koła oraz systemem start/stop, silnik 1.4 Turbo będzie dostępny od 21 150 funtów OTR w wersji Design Nav.

Standardowe wyposażenie modeli Design Nav jest imponujące i obejmuje 18-calowe felgi aluminiowe (z wyłączeniem modeli ecoFLEX), LED-owe światła do jazdy dziennej, przednie światła przeciwmgielne oraz srebrne relingi dachowe na zewnątrz. Wnętrze kabiny oferuje kierowcom 8-calowy ekran dotykowy z systemem infotainment IntelliLink Vauxhalla oraz innowacyjnego osobistego asystenta łączności i serwisu OnStar. Ten standardowy poziom wyposażenia jest dostępny już od 17 590 funtów OTR z manualnym silnikiem benzynowym 1.6 115 KM.

1.4i 6AT Start & Stop AWD (152 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1399 Cm3
Moc111.8 Kw @ 5600 Rpm
152 Hp @ 5600 Rpm
150 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy181 Lb-Ft @ 2200-4400 Rpm
245 Nm @ 2200-4400 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna120 Mph (193 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita3560 Lbs (1615 Kg)
Spalanie miasto29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Spalanie trasa41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Średnie spalanie36.2 Mpg Us (6.5 L/100Km)
Emisja CO2150 G/Km

1.4i ecoTEC 6AT (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1364 Cm3
Moc103 Kw @ 4900-6000 Rpm
140 Hp @ 4900-6000 Rpm
138 Bhp @ 4900-6000 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 1850-4900 Rpm
200 Nm @ 1850-4900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita4030 Lbs (1828 Kg)
Spalanie miasto30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2140 G/Km

1.4i ecoTEC 6MT Start & Stop (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1364 Cm3
Moc103 Kw @ 4900-6000 Rpm
140 Hp @ 4900-6000 Rpm
138 Bhp @ 4900-6000 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 1850-4900 Rpm
200 Nm @ 1850-4900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita4030 Lbs (1828 Kg)
Spalanie miasto30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Emisja CO2140 G/Km

1.6i ecoTEC 5MT (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc84.6 Kw @ 6200 Rpm
115 Hp @ 6200 Rpm
113 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy114 Lb-Ft @ 4000 Rpm
155 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita3944 Lbs (1789 Kg)
Spalanie miasto27.4 Mpg Us (8.6 L/100Km)
Spalanie trasa42 Mpg Us (5.6 L/100Km)
Średnie spalanie35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Emisja CO2155 G/Km

1.6L CDTi ecoTEC 6AT (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 3500-4000 Rpm
136 Hp @ 3500-4000 Rpm
134 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
320 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna117 Mph (188 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita4180 Lbs (1896 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2132 G/Km

1.6L CDTi ecoTEC 6MT (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 3500-4000 Rpm
136 Hp @ 3500-4000 Rpm
134 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
320 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna118 Mph (190 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita4151 Lbs (1883 Kg)
Spalanie miasto51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Spalanie trasa61.9 Mpg Us (3.8 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2106 G/Km

1.6L CDTi ecoTEC 6MT AWD (136 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc100 Kw @ 3500-4000 Rpm
136 Hp @ 3500-4000 Rpm
134 Bhp @ 3500-4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
320 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita4273 Lbs (1938 Kg)
Spalanie miasto45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Spalanie trasa53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2124 G/Km

1.6L ECOTEC 6MT (110 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc80.9 Kw @ 3500 Rpm
110 Hp @ 3500 Rpm
108 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy221 Lb-Ft @ 1750-2000 Rpm
300 Nm @ 1750-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14 Galony (53.0 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R18
Długość168.3 In (4275 Mm)
Szerokość70.1 In (1781 Mm)
Wysokość65.3 In (1659 Mm)
Rozstaw osi100.6 In (2555 Mm)
Pojemność bagażnika12.6 Cuft (357 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Turning Circle (Curb To Curb)37.7 Ft (11.5 M)
Dopuszczalna masa całkowita4151 Lbs (1883 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa65.3 Mpg Us (3.6 L/100Km)
Średnie spalanie60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Emisja CO2103 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.