VOLKSWAGEN Passat Variant 2005-2010

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

VOLKSWAGEN Passat Variant 2005-2010

Przejdź do galerii zdjęćVOLKSWAGEN Passat Variant 2005-2010

Volkswagen wprowadził szóstą generację modelu Passat w 2005 roku, razem z wersją sedan zaprezentował również model kombi.

Piata generacja Passata była bardzo udanym modelem. Jego niezawodne, oszczędne silniki oraz przestronne wnętrze sprawiły, że Passat V stał się znakomitym samochodem. Szósta generacja musiała sprostać wysokim standardom swojego poprzednika, a inżynierowie zrobili wszystko, co w ich mocy, aby to osiągnąć. Niestety, światowy kryzys finansowy z 2007 roku poważnie wpłynął na sprzedaż, a podzespoły samochodu nie były na tym samym poziomie, co w przypadku poprzednika.

Passat z 2005 roku pokazał nową koncepcję przedniego pasa, z charakterystycznymi reflektorami, które miały powiększoną, okrągłą strefę dla świateł drogowych i mijania. W wersji kombi miał wydłużony dach, różne tylne drzwi oraz przeprojektowany tył z podnoszoną klapą. Lampy tylne miały bardzo podobny design do tych zamontowanych w wersji sedan.

Wewnątrz samochód oferował jeden z najciekawszych elementów na rynku: chromowaną emblemat Passata umieszczoną na górnej części deski rozdzielczej. W zależności od poziomu wyposażenia i opcji, srebrne lub drewniane wykończenia zdobiły centralną konsolę i panel, ale panele drzwiowe miały czarną górę i kolor tapicerki na dole. W wersji kombi, Passat VI Variant miał tylną kanapę dzieloną w proporcji 60/40, co zwiększało pojemność bagażnika z 513 litrów do 1641 litrów. Z zestawem naprawczym opon zamiast pełnowymiarowej zapasówki, samochód oferował dodatkowe 90 litrów przestrzeni pod podłogą bagażnika.

 W sierpniu 2005 roku w Niemczech zadebiutowała szósta generacja Volkswagena Passata Variant. Już we wrześniu model ten zaczął być oferowany w większości innych europejskich rynków. Wiosną 2006 roku nowa generacja tego bestsellerowego kombi trafi na rynek Ameryki Północnej i Japonii. Od 43 lat Variant jest znakiem towarowym Volkswagena w segmencie samochodów kombi sprzedawanych na całym świecie. Oryginalny Variant nosił po prostu nazwę Typ 1500. Jedenaście lat później Volkswagen zaprezentował pierwszy z 4,3 miliona Passatów, które do tej pory wyprodukowano pod marką Variant.

W Niemczech Volkswagen Passat Variant, szczególnie w wersji TDI, cieszy się dużym uznaniem zarówno wśród rodzin, jak i osób biznesowych. Jednocześnie „der Variant” jest uważany za idealne auto rodzinne, które odpowiada potrzebom setek tysięcy ludzi na całym świecie. Fakt ten sprawia, że VW Passat Variant przyciąga zarówno rozważnych właścicieli flot, jak i wymagających częstych podróżnych biznesowych oraz prywatnych właścicieli.

Bestseller dostępny jest w czterech liniach designu i wyposażenia oraz oferuje osiem opcji silnikowych, których moc waha się od 75 kW do 185 kW.

Volkswagen Passat Variant będzie dostępny w czterech liniach designu: Trendline, Comfortline, Sportline i Highline. Nawet podstawowa wersja Trendline jest wyposażona w ESP, klimatyzację Climatic, sześć poduszek powietrznych, 16-calowe koła, elektryczne szyby, centralny zamek z pilotem, elektroniczną hamulec postojowy, elektromechaniczne wspomaganie kierownicy, system zapłonowy Press&Drive, wskaźniki LED i tylne światła oraz automatyczne ostrzegawcze sygnały o konieczności awaryjnego hamowania. Ponadto standardowo oferuje składany bagażnik oraz indywidualnie składane tylne siedzenia (siedziska i oparcia, które tworzą równą powierzchnię) oraz relingi dachowe. Jeśli Passat zostanie zamówiony z hakiem holowniczym, w standardzie będzie dostępne ESP z stabilizacją przyczepy, co pomaga neutralizować niebezpieczne kołysanie, na które szczególnie narażone są przyczepy kempingowe.

W Europie dostępnych będzie osiem silników. Ich moc waha się od 75 kW / 102 KM do 184 kW / 250 KM. Siedem z silników na benzynę i olej napędowy ma systemy bezpośredniego wtrysku. Cztery silniki są wyposażone w turbosprężarkę. Wszystkie spełniają normy emisji spalin EU-4. Podstawowe modele mają silniki z pięciobiegową skrzynią biegów; wszystkie inne są wyposażone w sześciobiegowe skrzynie. Modele z automatycznymi skrzyniami DSG i Tiptronic również mają sześć biegów. Dwa z silników to nowości: 2.0 TDI o mocy 125 kW / 170 KM z systemem wtrysku piezoelektrycznego oraz silnik V6 FSI o pojemności 3.2 litra – po raz pierwszy zaprezentowany na IAA 2005 – dostarczany z podwójną skrzynią biegów DSG oraz napędem na cztery koła 4MOTION w standardzie. Od jesieni 2005 roku opcjonalnie będzie dostępna 4MOTION w połączeniu z silnikiem gazowym o mocy 110 kW (2.0 FSI) i turbodieslem o mocy 103 kW (2.0 TDI). (Więcej informacji na temat silników znajdziesz w sekcji Silniki na paliwo i gaz).

Więcej emocji, więcej mocy, więcej emocji – VW Passat Variant jest o ponad dziewięć centymetrów dłuższy od swojego poprzednika.

Profesjonalna funkcjonalność Volkswagena Passata Varanta jest uzupełniona jego fascynującym nowym designem. Ten Volkswagen pokazuje więcej emocji i mocy niż kiedykolwiek wcześniej. Jego design jest jednocześnie wyrazisty i ponadczasowy. Naprawdę uderzające są strome kontury boczne, które wznoszą się od przodu do tyłu oraz kształt bocznych szyb. Trzeba przyznać, że ten design wywołuje apetyt. Chcemy, aby Volkswagen Passat Variant stał się must-have – i nie tylko obecny model, ale także wszystkie inne wspaniałe elementy, które sprawią, że będziesz się dobrze bawić w ramach kampanii produktowej Volkswagena w najbliższej przyszłości.

Także wymiary Passata sprawiają, że pragniesz więcej. VW Passat Variant ma długość 4,77 metra i szerokość 1,82 metra. W porównaniu do swojego poprzednika, oznacza to 9,2 centymetra więcej długości oraz 7,4 centymetra więcej szerokości. Choć nowy Variant ma bardziej aerodynamiczny i dynamiczny wygląd niż modele piątej generacji, w rzeczywistości jest o 1,9 centymetra wyższy (nowa wysokość 1,52 metra), przy standardowych relingach dachowych.

Wnętrze

Dzięki zwiększonej długości, szerokości i wysokości, ten model oferuje teraz zarówno więcej miejsca bagażowego, jak i więcej przestrzeni dla pasażerów. Pojemność bagażnika do pokrywy bagażnika/krawędzi okna wynosi 603 litry (+108 litrów). W maksymalne wykorzystanie przestrzeni bagażowej, łącznie z miejscem na koło zapasowe, można pomieścić 1,731 litrów (+131 litrów). Pojemność zbiornika paliwa wzrosła z 62 do 70 litrów. Ponadto Volkswagen Passat Variant może przewozić do 638 kilogramów, co stanowi 43 kg więcej niż jego poprzednik.

Aby załadunek i rozładunek były jak najłatwiejsze, tylna klapa podnosi się na wysokość 2,06 metra, podczas gdy dolna krawędź przestrzeni bagażowej wynosi tylko 0,62 metra. Wysokość przestrzeni bagażowej to 0,72 metra. Wnętrze kabiny oferuje przestronność 0,83 metra do podsufitki, a szerokość między nadkolami wynosi 1,0 metr. Najszersza część przestrzeni bagażowej ma 1,3 metra. Minimalna długość to 1,13 metra. Przy złożonej tylnej kanapie (standardowy podział kanapy 1/3 do 2/3) rozmiar przestrzeni bagażowej wynosi niesamowite 1,96 metra. Podłokietniki i siedzenia w tylnej części można złożyć w krótkim czasie. W standardzie w modelu VW Passat Variant Comfortline oraz jako opcja w modelu Trendline Volkswagen oferuje również fotel pasażera z regulowanym oparciem. Ta funkcja umożliwia transport wysokich przedmiotów o długości do 2,9 metra.

Więcej bezpieczeństwa, więcej komfortu i dużo więcej zabawy w Passacie Varant dzięki szerokiemu wachlarzowi nowych systemów

Z jednej strony Volkswagen Passat Variant wyposażony jest w dokładnie te innowacyjne rozwiązania, które urzekły klientów na początku tego roku, gdy zaprezentowano nową wersję sedana. Z drugiej strony nowa wersja pięciodrzwiowa oferuje szereg nowych systemów i technologii, które są dostępne w obu wersjach po raz pierwszy.

Nowe zintegrowane fotele dziecięce: opcjonalnie Passat będzie dostępny z zupełnie nową generacją zintegrowanych foteli dziecięcych. Pierwszym atutem są boczne podparcia, które można ustawić w pozycji pionowej, co zapewnia dodatkowe wsparcie. Drugim atutem są tak zwane poduszki podpierające w obszarze głowy. Są one zintegrowane z uchwytami na zagłówki i zapewniają dodatkowe boczne wsparcie. Poduszki poprawiają komfort i bezpieczeństwo.

ACC + KONTROLA ODLEGŁOŚCI HAMOWANIA: jako jeden z nielicznych pojazdów Volkswagen Passat Variant oferuje automatyczny tempomat (ACC). System ACC wykorzystuje radar do monitorowania sytuacji drogowej przed pojazdem. Automatycznie zapewnia nie tylko zachowanie określonego bezpiecznego odstępu, ale także skraca drogę hamowania w razie nagłej sytuacji, ponieważ hamulec jest przygotowywany na sytuacje awaryjne. Po ABS i ESP, ta kontrola drogi hamowania stanowi trzeci rewolucyjny system wsparcia kierowcy w Passacie, który aktywnie pomaga zapobiegać poważnym wypadkom drogowym (dostępne tylko w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów).

Automatyczna kontrola poziomu: w pełni automatyczne sterowanie poziomem tylnej osi zapewnia optymalny komfort i bezpieczeństwo. System ten został specjalnie zaprojektowany dla tej serii i jest dostępny opcjonalnie (nie w połączeniu z wydajnym zawieszeniem). Poszczególne komponenty tego samonapędu, hydro-pneumatycznego systemu kontroli poziomu zostały zaprojektowane jako integralne części amortyzatorów, dzięki czemu nie potrzeba dodatkowego miejsca na ich zamontowanie.

Złożony system mocowania rowerów: podstawowy projekt nowego systemu mocowania rowerów jest podobny do uchwytów montowanych na haku holowniczym. Uchwyty VW nie wymagają już wysiłku przy podłączeniu ich do haka, ponieważ są po prostu montowane na dwóch pinach umieszczonych na specjalnie przystosowanej belce zderzakowej. To zapewnia szybki, łatwy i bezpieczny montaż. Tylna klapa może być łatwo otwierana, nawet gdy uchwyt rowerowy jest zamontowany.

Pakiet zarządzania bagażem: VW Passat Variant posiada specjalnie zaprojektowany pakiet zarządzania bagażem dla powierzchni bagażowej. System oparty jest na dwóch szynach z prawej i lewej strony. Te szyny umożliwiają wszechstronne i bezpieczne mocowanie towarów za pomocą paska, teleskopowej szyny i czterech oczek.

Zasilana elektrycznie tylna klapa: po raz pierwszy Volkswagen oferuje zasilaną elektrycznie tylną klapę. Jej ultra-płaska jednostka napędowa znajduje się w obszarze dachu. Kąt otwarcia tylnej klapy można dostosować progresywnie.

Passat można zamówić z tymi nowymi systemami oraz – analogicznie do sedana – z następującymi nowinkami: system KESSY Keyless Entry Start and Exit, premium uchwyty na telefony z interfejsem Bluetooth, system nawigacji DVD, system audio VW (250 Watt), system audio Dynaudio (600 Watt), gniazdo zasilania 230 Volt w standardzie europejskim, reflektory bi-xenonowe z systemem doświetlania zakrętów i świateł w drodze, system monitorowania ciśnienia w oponach (RDK), opony o charakterystyce awaryjnej (opony samonośne), składany dach oraz wreszcie automatyczna klimatyzacja z systemem pośredniej wentylacji (Climatronic).

Przegląd silników benzynowych

1.6 o mocy 75 kW: ten podstawowy silnik Volkswagena Passata Variant o mocy 75 kW / 102 KM jest zarówno sprawdzony, jak i oszczędny. Przyspiesza kombi od 0 do 100 km/h w 12,8 sekundy, osiąga maksymalną prędkość 187 km/h i zużywa średnio 7,8 litra benzyny bezołowiowej na 100 kilometrów.

1.6 FSI o mocy 85 kW: „najmniejszy” silnik na benzynę z bezpośrednim wtryskiem w VW Passat Variant ma moc 85 kW / 115 KM. Z tym silnikiem pod maską Volkswagen osiąga maksymalną prędkość 197 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,7 sekundy. A mimo to zużywa jedynie 7,6 litra benzyny bezołowiowej na 100 km.

2.0 FSI o mocy 110 kW: kolejny poziom mocowania zapewnia również silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem. Jego cztery cylindry mają moc 110 kW / 150 KM, pozwalają na osiągnięcie maksymalnej prędkości 210 km/h i przyspieszają od 0 do 100 km/h w zaledwie 9,6 sekundy. Średnie zużycie paliwa według norm UE wynosi 8,4 litra. W połączeniu z opcjonalną sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów (Tiptronic), Passat Variant 2.0 FSI osiąga maksymalną prędkość 205 km/h. Osiągnięcie prędkości 100 km/h zajmuje 10,5 sekundy, a średnie zużycie paliwa wynosi 8,9 litra. Od jesieni 2005 roku Volkswagen Passat Variant FSI będzie dostępny z opcjonalnym napędem na cztery koła 4MOTION.

2.0 FSI z turbodoładowaniem i mocą 147 kW: najsilniejszy czterocylindrowy silnik, który Volkswagen wykorzystuje w tym modelu, to 2.0 FSI z turbodoładowaniem i chłodnicą doładowania znanej już z Golfa GTI. Ten potężny silnik z bezpośrednim wtryskiem – 147 kW / 200 KM przy 5,500 obr./min i pojemności 1,984 cc – przyspiesza VW Passata Varanta od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,8 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 232 km/h (lub 227 km/h z automatyczną skrzynią biegów). Średnie zużycie silnika 2.0 T-FSI wynosi 8,2 litra, co pokazuje, jak efektywnie działa połączenie FSI i turbodoładowania.

Przy stosunku 10.3:1, 2.0 T-FSI ma wysoki stopień sprężania, a jego wysoki moment obrotowy (280 Nm między 1,800 a 5,000 obr./min) czyni go znakomitą jednostką napędową. Precyzyjniej mówiąc, silnik Passata wykorzystuje zalety jednorodnego wtrysku bezpośredniego i łączy go z przewagą mocy turbodoładowania. Efektem jest niezwykła krzywa momentu obrotowego, doskonała reakcja, czysta radość z jazdy i brak jakichkolwiek oznak słabości turbiny.

3.2 V6 FSI o mocy 184 kW: Nowo opracowany 3,169 cc silnik V6 zadebiutował na IAA 2005 w Volkswagenie Passacie Variant. Przy 6,200 obr./min jego moc wynosi 184 kW / 250 KM, a moment obrotowy wynosi 330 Nm (od 2,500 do 3,000 obr./min).

Techniczną podstawą jest silnik sześciocylindrowy z wtryskiem do kolektora znany z Phaetona. Nowe cechy silnika obejmują bezpośredni wtrysk gazu (FSI), a jego zalety to większa moc, mniejsze zużycie paliwa i niższa emisja spalin. Dzięki kompleksowej modernizacji, V6 FSI ma zoptymalizowane właściwości sztywności, zmniejszone obciążenie komponentów i niższą wagę.

Silnik Volkswagena Passata Variant 3.2 V6 FSI przyspiesza kombi od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,2 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosi 243 km/h. Najwydajniejszy model tej serii jest wyposażony w podwójną skrzynię biegów DSG oraz napęd na cztery koła 4MOTION. Silnik zużywa 10,0 litra na 100 km.

Przegląd silników diesla

Dzięki wyrafinowanej konstrukcji trzy silniki TDI Varianta już spełniają normy emisji spalin EU-4. Dodatkowo nowe ceramiczne świece żarowe nowej generacji zapewniają dalsze zmniejszenie emisji cząstek stałych i optymalizują osiągi podczas rozruchu na zimno. W standardzie nowy silnik 125 kW, 2.0-litrowy TDI będzie dostępny z filtrami cząstek stałych, które nie wymagają konserwacji.

1.9 TDI o mocy 77 kW: niskie zużycie paliwa silników TDI w Volkswagenie Passat Variant zaczyna się od 77 kW / 105 KM (4,000 obr./min) i 250 Nm (przy 1,900 obr./min). Maksymalna prędkość Passata 1.9 TDI wynosi 185 km/h, osiąga 12,4 sekundy do setki, a jego średnie zużycie oleju napędowego wynosi 5,8 litra na 100 km.

2.0 TDI o mocy 103 kW: Passat 2.0 Variant TDI osiąga maksymalną prędkość 206 km/h z silnikiem o mocy 103 kW / 140 KM (przy 4,000 obr./min). Przy zaledwie 1,800 obr./min czterocylindrowy silnik z wałkami wyrównawczymi osiąga swój maksymalny moment obrotowy wynoszący 320 Nm i w zaledwie 10,1 sekundy wykonuje znakomite przyspieszenie od 0 do 100 km/h. Jego średnie zużycie wynosi 5,9 litra. Ten poziom mocy TDI można połączyć z filtrem cząstek stałych, a od jesieni 2005 roku będzie dostępny z napędem na cztery koła 4MOTION.

1.6L 6MT FWD (102 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1595 Cm3
Moc75 Kw @ 5700 Rpm
102 Hp @ 5700 Rpm
101 Bhp @ 5700 Rpm
Moment obrotowy109 Lb-Ft @ 4500 Rpm
148 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna116.2 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3026.9 Lbs (1373 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4475.4 Lbs (2030 Kg)
Spalanie miasto21.8 Mpg Us (10.8 L/100Km)
Spalanie trasa38.6 Mpg Us (6.1 L/100Km)
Średnie spalanie30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2186 G/Km

1.6L FSI 6MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc85 Kw @ 6000 Rpm
116 Hp @ 6000 Rpm
114 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy114 Lb-Ft @ 4000 Rpm
155 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna122.4 Mph (197 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3038 Lbs (1378 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4497.4 Lbs (2040 Kg)
Spalanie miasto23.3 Mpg Us (10.1 L/100Km)
Spalanie trasa37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)
Emisja CO2182 G/Km

2.0L FSI 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1984 Cm3
Moc110 Kw @ 6000 Rpm
150 Hp @ 6000 Rpm
148 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy148 Lb-Ft @ 3500 Rpm
200 Nm @ 3500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna130.5 Mph (210 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3130.6 Lbs (1420 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4585.6 Lbs (2080 Kg)
Spalanie miasto20.5 Mpg Us (11.5 L/100Km)
Spalanie trasa35.6 Mpg Us (6.6 L/100Km)
Średnie spalanie28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Emisja CO2202 G/Km

2.0L Turbo FSI 6MT FWD (200 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1984 Cm3
Moc147 Kw @ 5100 Rpm
200 Hp @ 5100 Rpm
197 Bhp @ 5100 Rpm
Moment obrotowy207 Lb-Ft @ 1800 Rpm
280 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna144.2 Mph (232 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony215/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3251.8 Lbs (1475 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4695.8 Lbs (2130 Kg)
Spalanie miasto20.8 Mpg Us (11.3 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Emisja CO2197 G/Km

3.2L V6 FSI 6MT AWD (250 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3198 Cm3
Moc184 Kw @ 6200 Rpm
250 Hp @ 6200 Rpm
247 Bhp @ 6200 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 3200 Rpm
320 Nm @ 3200 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna151 Mph (243 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h7.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony235/45 R17
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3780.9 Lbs (1715 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5180.9 Lbs (2350 Kg)
Spalanie miasto16.7 Mpg Us (14.1 L/100Km)
Spalanie trasa30.5 Mpg Us (7.7 L/100Km)
Średnie spalanie23.5 Mpg Us (10 L/100Km)
Emisja CO2238 G/Km

1.9L TDI 5MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1896 Cm3
Moc110.3 Kw @ 4000 Rpm
150 Hp @ 4000 Rpm
148 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy184 Lb-Ft @ 1900 Rpm
250 Nm @ 1900 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna115 Mph (185 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3201.1 Lbs (1452 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4629.7 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto31.8 Mpg Us (7.4 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2157 G/Km

2.0L TDI 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc103 Kw @ 4000 Rpm
140 Hp @ 4000 Rpm
138 Bhp @ 4000 Rpm
Moment obrotowy236 Lb-Ft @ 1800 Rpm
320 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna128 Mph (206 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3273.9 Lbs (1485 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4717.9 Lbs (2140 Kg)
Spalanie miasto29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2159 G/Km

2.0L TDI 6MT FWD (170 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1968 Cm3
Moc125 Kw @ 4200 Rpm
170 Hp @ 4200 Rpm
168 Bhp @ 4200 Rpm
Moment obrotowy258 Lb-Ft @ 1800 Rpm
350 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Prędkość maksymalna136.7 Mph (220 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.8 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony205/55 R16
Długość187.8 In (4770 Mm)
Szerokość71.7 In (1821 Mm)
Wysokość59.8 In (1519 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61/61 In (1
Rozstaw osi106.7 In (2710 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika21.3 Cuft (603 L)
Aerodynamika (Cd)0.3
Masa własna3278.3 Lbs (1487 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4717.9 Lbs (2140 Kg)
Spalanie miasto29.4 Mpg Us (8 L/100Km)
Spalanie trasa44.4 Mpg Us (5.3 L/100Km)
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2167 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.