WIESMANN MF4 Roadster 2010-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

WIESMANN MF4 Roadster 2010-Present

Przejdź do galerii zdjęćWIESMANN MF4 Roadster 2010-Present

Wiesmann zaprezentował model MF4 Roadster w 2010 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie, a okazał się jednym z najlepszych nowoczesnych klasyków na rynku.

Podczas gdy niektórzy właściciele starych samochodów instalują w nich nowe napędy, Wiesmann zaprojektował auto od podstaw. Z nową ramą i nowoczesnym zawieszeniem, znacznie łatwiej było uzyskać lepsze osiągi w zakrętach niż w przypadku przerobionego pojazdu. Wykorzystano również nowoczesne stopy metali oraz technologie do budowy podwozia i nadwozia.

MF4 Roadster mógł przypominać brytyjskiego roadstera. Jego grill przywoływał na myśl Jaguara lub, być może, Alfę Romeo. Reflektory miały cztery okrągłe lampy, które służyły do świateł drogowych i mijania oraz sygnalizacji kierunkowskazów. Z boku, jego kształt przypominał butelkę Coca-Coli, z najniższym punktem na drzwiach, a klamki były na tym samym poziomie co górne reflektory z przodu i tyłu. Z tyłu, projekt z trzema lampami, plus lampy przeciwmgielne i wsteczne po obu stronach tablicy rejestracyjnej, podkreślał klasyczny wygląd auta.

Jak wszystkie wcześniejsze modele Wiesmanna, MF4 Roadster był ręcznie składany, kawałek po kawałku. Nic więc dziwnego, że jego wnętrze wyglądało jak luksusowe meble na zamówienie. Poza ekranem systemu infotainment i panelem wskaźników, wszystko inne zostało wykończone skórą. Deska rozdzielcza, centralna konsola i panel środkowy były wykonane z tego samego drogiego materiału. Z tarczami i wskaźnikami umieszczonymi w środkowej części panelu oraz panelem ostrzegawczym przed kierowcą, Wiesmann zdołał połączyć klasyczne i nowoczesne elementy w luksusowy i funkcjonalny sposób.

Pod maską, niemiecki producent samochodów zainstalował silnik V8 o pojemności 4,4 litra dostarczony przez BMW. Był on połączony z standardową sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów i przekazywał całą moc na tylne koła.

Wiesmann Roadster MF4-S zdobył tytuł „Samochodu sportowego roku”

4.4 V8 6AT (407 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność4395 Cm3
Moc299 Kw @ 6400 Rpm
407 Hp @ 6400 Rpm
401 Bhp @ 6400 Rpm
Moment obrotowy443 Lb-Ft @ 1750-4500 Rpm
601 Nm @ 1750-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk wielopunktowy
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna181 Mph (291 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.6 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/45 R18
Długość166.5 In (4229 Mm)
Szerokość74 In (1880 Mm)
Wysokość46.9 In (1191 Mm)
Rozstaw osi98.7 In (2507 Mm)
Prześwit4 In (102 Mm)
Pojemność bagażnika7.6 Cuft (215 L)
Aerodynamika (Cd)0.33
Masa własna3064 Lbs (1390 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3417 Lbs (1550 Kg)
Spalanie miasto16.4 Mpg Us (14.3 L/100Km)
Spalanie trasa33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Średnie spalanie24.5 Mpg Us (9.6 L/100Km)
Emisja CO2253 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.