Wiesmann zaprojektował samochód, który wyglądał bardzo brytyjsko, ale został zbudowany z niemieckim kunsztem inżynieryjnym i silnikami BMW M pod maską. A potem, obcięli mu dach.
Świat nadal odczuwał skutki globalnego kryzysu finansowego, gdy niemiecki producent samochodów Wiesmann wprowadził wersję roadstera modelu MF5. Był to samochód, który nie miał żadnych prostych linii ani płaskich paneli. Jego design był jednak zrównoważony i przypominał wspaniałe brytyjskie roadstery lat 60-tych.
MF5 miał stosunkowo małe reflektory z przodu, zamiast tradycyjnych świateł. Ale nie dajcie się zwieść, były wystarczająco mocne, aby oświetlić drogę swoim białym, ksenonowym światłem. Jego grill przypominał ten z Jaguara XK120, w sercowym kształcie z pionowymi szczelinami. Na dolnym zderzaku projektanci umieścili dwa inne grille, które przypominały dwa liście. Z tyłu, małe okrągłe światła tylne naśladowały design reflektorów i były zamontowane na górze zaokrąglonych tylnych błotników. Roadster miał dach materiałowy, który mógł być schowany za dwoma siedzeniami i przykryty kawałkiem tkaniny.
Wnętrze samochodu zaprojektowane przez producenta obfitowało w materiały Alcantara. Nawet deska rozdzielcza z centralnie umieszczonymi wskaźnikami była pokryta tymi samymi materiałami. Jednak zainstalowane w centralnym panelu stereo CD wyglądało zupełnie nie na miejscu.
Wiesmann umieścił pod maską silnik BMW M5 V8 z podwójnym turbodoładowaniem. Oferował 507 koni mechanicznych i był połączony z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Wiesmann Roadster MF5 osiąga maksymalną prędkość 310 km/h, wyjątkowo niski stosunek masy do mocy wynoszący zaledwie 2,7 kg/KM oraz przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy, co wprowadza nawet doświadczonych miłośników sportowych samochodów w zupełnie nowy wymiar przyjemności z jazdy. To ekskluzywne doświadczenie na świeżym powietrzu będzie dostępne tylko dla wybranej grupy, ponieważ dynamiczny pakiet mocy produkowany jest w limitowanej edycji 55 egzemplarzy. Wyposażony w silnik V10, 507 KM i 520 Nm momentu obrotowego, samochód ten oddziałuje na wszystkie zmysły. Wydłużane tylne skrzydło oraz idealnie zbalansowane zawieszenie zapewniają niezbędną stabilność, nawet przy najwyższych prędkościach.