W 1997 roku Zender zaprojektował roadstera opartego na platformie Alfa Romeo 75. Efekt był oszałamiający, ale niestety pozostał jedynie koncepcją samochodu.
Po zakończeniu kariery wyścigowej Hans-Albert Zender założył własną firmę, która zajmowała się rozwijaniem specjalnych projektów dla producentów samochodów. Ściśle współpracował z takimi markami jak Volkswagen, Opel, Alfa Romeo czy Ferrari. Celem było połączenie stylu z osiągami, co udało się firmie Zender w wielu projektach oferowanych producentom samochodów. Była to marka produkująca samochody na zamówienie, która swoje pasje i umiejętności inżynieryjne poświęciła na rozwój pojazdów dopuszczonych do ruchu i prototypów.
Przednia część samochodu charakteryzowała się małymi, podwójnymi reflektorami jak te zainstalowane w Alfa Romeo GTV z 1993 roku. Cały pojazd miał zaokrąglone kształty. Nawet wycięcia w drzwiach były okrągłe i bez bocznych okien. Z tyłu, światła tylne przypominały te zainstalowane w Fiacie Barchetta. Na dolnej części nadwozia projektanci Zendera umieścili wydech w trójkątnym otworze przeszłym przez tylny zderzak.
Wnętrze inspirowane było wspaniałymi, dawnymi modelami Fiat i Alfa Romeo, z przyrządami umieszczonymi w środku deski rozdzielczej. Kierowca nie miał przed sobą żadnych wskaźników, prędkościomierza czy obrotomierza. Przynajmniej były one przechylone w lewo.
Projekt 5 został zaprojektowany jako luksusowy roadster i wewnątrz zastosowano materiały aluminiowe i skórzane. Za kubełkowymi siedzeniami producent zamontował dwa łuki bezpieczeństwa wykonane z wypolerowanego aluminium. Ponieważ roadster został zaprojektowany dla zapalonych kierowców, a nie jako codzienny środek transportu, Zender nie zdecydował się na zainstalowanie automatycznej skrzyni biegów ani systemu multimedialnego.