Hans Albert Zender miał wizję, która stała się rzeczywistością i rozwinęła się z małej firmy tuningowej w producenta samochodów.
Kiedy założyciel firmy miał zaledwie 23 lata, zaczął produkować specjalne fotele kubełkowe do samochodów wyścigowych. Później zaczął pracować nad poszerzonymi błotnikami do NSU RO80. Następnie firma przekształciła się z małego warsztatu w garażu w fabrykę produkującą pojazdy i panele nadwozia dla dużych graczy w przemyśle motoryzacyjnym. W 1999 roku Zender zaprezentował koncept Thirty 7 (30 – 7), który celebrował trzydziestolecie powstania firmy.
Zender zaczął od gołej ramy Lotus Elise, która była odpowiednia do tego, co niemiecki producent samochodów chciał pokazać publiczności. Projekt był unikalny, z dwoma okrągłymi reflektorami umieszczonymi po bokach przedniego pasu, z dwoma lampami, jedną na drugiej. Zespół projektowy umieścił smukłe, podłużne paski na zewnętrznych stronach reflektorów jako kierunkowskazy. Samochód miał dwa nacięcia na panelach drzwi, które ukrywały klamki oraz wlot powietrza dla silnika umieszczonego w środku.
Wewnątrz charakteryzował się minimalistycznym designem z smukłymi fotelami kubełkowymi. Deska rozdzielcza była płaska i prosta, z zaokrąglonym przednim brzegiem, a producent umieścił trzy wskaźniki w indywidualnych grupach przed kierowcą oraz kolejne dwa w środkowej części deski rozdzielczej.